torsdag 1 maj 2008

Bildbevisen...



















Jag o Elli gör oss "vackra"...
























Jag väntar på Fredrik...


















Hela gänget samlat... Elli, Micke, Liselott, Sara, Henrik, Marcus & Fredrik
Jag & Elli..


Vårat kubblag... Micke, Henrik, Fredrik och jag..













Deras kubblag.. Liselott, Elli & Marcus..













Jag & Liselott














Drinken jag blandade till Liselott - San Fransisco








Jag provar Ellis solglasögon...









Henrik är fin den orangea peruken..









Jag & Fredrik







Henrik & Fredrik









Fredrik & jag








Gänget utanför Stålverket..
Magnus (tror jag han hette), Liselott, jag, Henrik, Elli o Sara..








Henrik e så söt så..






Jag & Elli







Elli är lika snygg som alltid...







Jag är lite 80-tal.. Svettig efter all dans.. =P











Elli is crazy...

Jag & Elli..





Henrik är pussgalen...





Jag & Henrik

Inga kommentarer: