måndag 10 november 2008

...

...

































...



















































...























































...

































Just nu är allt åt helvete... Och jag gillar inte sättet du lade fram det på.. Fick liksom inte ens en chans att reagera.. Det kanske var meningen iofs, att jag skulle svälja allt och se glad ut.
Ja jag är lite arg på dig, tyckte kanske att jag var värd lite mer så du iaf kunde sagt det när vi var själva... Men jag kommer att komma över även detta... Lugn bara... Jag är hårdhudad, ja jag kan la få låtsas iaf...

















...































...











































...













































...



























Och du då... Tack för det svaret på smset, då vet jag... TACK!!! Behövde dig och får detta....

















...





























...

























...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du visste till 99% att det var på gång...

Jo tjena sa...

Vill du prata vet du var jag finns!