söndag 27 september 2009

...

Herregud... Det var precis en olycka utanför mitt fönster. En ung kille kom cyklandes och flög rakt upp på motorhuven på en taxibil. Jag ringde ambulans och sprang ner. Killen blödde riktigt ordentligt från huvudet men var vid liv, dock ej vid medvetande. En full och väldigt chockad passagerare irriterade mig eftersom han inte var riktigt klok. Men jag förstår hans chock, inte varje dag det flyger upp en människa rakt i ansiktet. Men tycker synd om taxichaffisen. Brandbilen fick spola bort allt blod och polisen förhörde, eftersom jag inte sett utan bara hört så behövdes inte jag. Hoppas att det går bra med killen,, känner igen honom men kan inte placera honom. Dreads, smal, runt 20 års åldern och brukar hänga på M15 och Backstage... Inte Markus Kide, men ganska lik.

1 kommentar:

Jo tjena sa...

Usch vad läskigt! Hoppas att det gick bra för killen