tisdag 13 december 2011

Har förlovat mig

Kl: 9.10
11-12-13
förlovade jag mig med min Anna <3 



Vi har inte våra ringar än eftersom Yvette (en vän till oss) som ska göra ringarna har varit sjuk ett tag och är inte frisk än så vi väntar, för det är det värt.. :)
Men Anna har en av mina ringar och jag har en av hennes, så länge.. :)


Tycker att det är mysigt när lyckönskningarna haglar in på FB.. Det känns lite coolt.. =p

Puss på er <3


FB visar detta på min pres (den nya presentationen f.ö).
Gillar den söta lilla ringen.. <3

2 kommentarer:

Sara ~ Mamma till Yrla och Noel sa...

tack :D

Gaymasen sa...

Aw kul, grattis! :))

Sv: Och näe, ingen aning. Många tror att bilden är fejk eller att det är TV:n som är på men jag vet själv att den inte var det. Men vi har inte sett eller hört något mer spökeri efter det iaf :)