måndag 18 maj 2009

1 månad idag <3



Så är det 1 månad idag då.. Hehe... Iaf från den där lördagen och vi räknar därifrån.. Vi ska äta middag med hennes familj och sen ska vi hem till mig för myskväll... =) Vi hade en massa planer idag men jag har varit så sjukt slö och anti det mesta eftersom hela min vecka kommer att vara ett stressmoment... Suck... Jag fyller ju 25 år på söndag så det är en del att göra med alla kalas och fester... Nu ska jag vara social mot Cecilia, vart hon nu tog vägen.. Men däremot så snodde jag en grej på Milos blogg... Ni kan ställa vilka frågor ni vill så ska jag svara på dom så fort jag kan... I nästa inlägg troligen...

Puss och tåflört på er

2 kommentarer:

Jo tjena sa...

Så fina ni är tillsammans =)

Anonym sa...

Ni är jättefina ihop och jag önskar er lååång tid tillsammans :)

Frågestund?hmm...vad ska jag fråga?
Får återkomma om jag kommer på nåt jag inte redan vet ;

Kram kram Gabriella