torsdag 14 maj 2009

Ja jag lever... Hehe...









Jag har inget internet längre så därför så har jag inte kunnat uppdatera på flera veckor.. Jag ska se om jag har råd att skaffa såndär 3 mobilt bredband kontant... Tyvärr så är det ju så att det är en engångskostnad på nästan 900:- först.. Vilket min ekonomi inte riktigt tillåter nu tror jag... Suck.. Men jag måste ha internet, så vi får väl se vad som händer...

Annars så händer det inte så mkt, men jag gör ändå saker hela tiden.. Haha... Det är rep för Dirty Dancing och för Vid Ljuda Os, samtidigt som jag ska tackla skola, vänner och flickvän... Inte i den ordningen dock... Haha... Jo just det, jag fyller ju 25 om 9 dagar också så då är det planering inför kalaset med familjen, vi blir 25 pers, och dagen efter är det fest med mina närmaste vänner (skickade ut 20 st inbjudningar - mina närmaste,, haha) och dagen efter det så ska min svägerska ha sin 35 års fest. Vi fyller år på samma dag... =) Och mellanallt detta så ska jag hinna med stora rep inför Ljuda... Haha... Men jag tar det lugnt och stressar inte så ska nog allt gå bra... =)

I lördags så satt jag och väntade i 5 ½ timme för att bli sminkad som Mrs Schumacher i Dirty Dancing... Sen var det dags för bildtagning.. Det var segt att vänta så länge kan jag ju tala om, men jag fördrev tiden med att prata me resten av ensemblen, bland andra Henrik.. Så tiden gick ändå rätt fort.. Men hungrig var jag och maten som bjöds hemma hos Henrik o Micke sen var skitgod.. Hehe...
Imorgon är det konsert på kårhuset med bland andra Loke och Lasse Lindh, ska med Elli, Cecilia och brorsan.. Det ska bli skoj... =) Och på lördag blir det fest igen hemma hos Elli.. Det är ju SCHLAGERFINAL!!! Hehe.... Det ska bli riktigt skoj, spec nu när Malena gick vidare (ingen surprise visserligen)..

Ja, annars så är allt bra... Försöker sno till mig så mkt tid som möjligt från min upptagna flitiga underbara flickvän... Och ja, jag är kär för er som tjatar... Haha... Så nu kan ni sluta fråga... ;) Hon har en speciell blick och när hon tittar mig i ögonen men blicken så pirrar det i hela mig.. Haha.. Ja förlåt lovely, blev jag för gullig nu?? ;P Kan ju prata om ditt underbett om det får dig att må bättre... ;)

Är hemma hos mina föräldrar nu, men sa snart åka hem. Det är ju teater ikväll... =) Jag o mamma har planerat inför mitt 25 års kalas som vi smidigt nog slog ihop med min brorsons 17 års kalas. Han fyllde ju 17 häromdagen och eftersom det är samma folk så slog vi ihop det och delar på kostnaderna... =)

Ska avsluta nu och göra mig iordning... Längtar till ikväll då jag får träffa min lovely ♥ igen... =D

Bjuder på några bilder från sminkningen i lördags.. Det är jag och Henrik... Hehe.. Och en på mig och Cecilia... =P

Puss & tåflört på er

Inga kommentarer: