måndag 16 november 2009

Mitt första tjejsnacksinlägg

Milo har en grej som heter Tjejsnack. Där lägger hon varje söndag upp frågor som man kan kopiera in på sin blogg och svara på. Sen så länkar man till sin blogg på hennes sida och på det sättet så kan man kanske få fler läsare samtidigt som man är en del av en rolig grej. Så jag tänkte ta mig i kragen och faktiskt göra detta. Så här kommer mitt första Tjejsnacksinlägg.. =)

Favorit
…just nu, och av vilken anledning…

1. Färg?
2. Hobby/sysselsättning?
3. Artist?
4. Blogg/hemsida -adress?
5. TV-program?


Mina svar:

1. Inredningsmässigt så är det brunt, beige och mörkt vinrött. Kläder är det svart. =)

2. Facebooka, japp,, det är ett verb nu. Haha... Umgås med vänner och se på tv.

3. Oj... Just nu är Elina Tervonen nära mitt hjärta. Smakprov finns HÄR eller här på Lady Mourning.. ÄLSKAR hennes version av Black Velvet,, den ligger tyvärr inte uppe men belive you me,, en riktig sängkammarlåt.. =P Annars så är ju Winnerbäck, Shirley Clamp, Celine Dion, Nightwish och Evanescense odödliga för mig. =) Nyfunna Vienna Teng är också underbar.. =)
Men min themesong måste ju vara KISS med Tom Jones... Den blir jag alltid glad av. =)

4. Milos blogg är ju no1 för mig. Petra följer jag med skratt och en nyfunnen favorit är Therese McDonalds blogg.

5. Xena for the win som det heter. Haha... Har blivit biten av True Blood febern också. =) Sen så är ju tv:n på hela dagarna här hemma men bara i bakgrunden. Desperate Housewifes, Grey's anatomy och Ellen är ngt jag helst inte missar heller. Serier som Buffy och Helt hysteriskt är också gamla godingar. =)


Så det var mina svar denna vecka.. Vill ni vara med så gå in på http://mlilja.net/tjejsnack

Inga kommentarer: