söndag 1 november 2009

Day 2


Börjar nu också lida mot sitt slut... En dag utan större missöden förutom att jag brände gröten så jag måste skura kastrullen med svinto... Suck...

Var trött som ett svin igår när jag väl kom hem... Somnade som en stock efter att jag lagt på telefonen med Anna... MEN,, kl 2 ringde min telefon flera ggr... Fan va sur jag blev...
Imorgon får jag iaf sova längre än till klockan 6... Jippie... Haha...

Idag är jag trött som en gnu,, det är snäppet värre än svin för dom som undrar... Huvudet är alldeles tungt och ryggen har tagit en del stryk idag... =(
Men, men... I will survive....

Har sparat allt som finns att göra tills slutet av kvällen för det är då timmarna går som mest långsamt och då har man iaf nåt att göra... =) Men nu är jag fan för trött... Haha... Men det ska ju göras så det är bara att bita ihop... =)

Idag åt jag lunch på en thairestaurang... HELT själv... Det var fan första ggn i hela mitt liv... Jag tycker inte om att äta själv ute.. Man känner sig så utsatt,, spec med tanke på min övervikt... Men jag är stolt,, och hade ju sällskap över telefonen med Anna så... =)

Nej,, nu ska jag la sätta igång med disken... =) Sen är det dags att göra M klar för natten...

Puss och tåflört

Inga kommentarer: