lördag 25 april 2009

It's not all well







Idag är det lördag.. Jag skrev sist i tisdags.. Då var allt bara helt underbart, men nu har jag inte fått träffa henne sen dess heller och det börjar bli riktigt jobbigt… Det har varit jobbigt hela tiden men nu är det på ett helt annat sätt… Allt är inte lycka i kärlekslandet direkt… Suck.. Jag börjar fundera en hel del och det är aldrig bra,, det känns inte helt rätt, men det kommer nog.. Det är annorlunda när vi ses, det vet jag.. Men eftersom hon inte är en sån person som är gullig via sms och telefon så känns allt bara sååååååå konstigt… Jag är inte direkt van vid det,, och jag är absolut inte sån… Eftersom jag är van vid distans så anser jag att man måste visa via sms och telefon hur mkt den andra personen betyder eftersom man i princip aldrig ses. Men jag kan ju inte ändra på henne heller (och vill inte det) men hoppas väl bara att det blir bättre när vi får ses igen… När det nu blir… Ja, nu är det ju faktiskt så att hon har en massa skolarbete den här veckan och det är därför vi inte kunnat ses,, men det är ju inte direkt det mest tajmade skolarbetet… Dumma skola… Nåja, vi får väl se hur det blir i framtiden… Saknar henne som fan iaf, min provanställda flickvän… Haha…

Men, men…. Igår var iaf jag och Elli och shoppade på Överby, köpte två par byxor, det behövdes… Sen så åkte vi till Främmestad för att fira min pappa och min brorson.. Det var grill och mys.. Spelade lite fotboll med ungarna också… Vi hade skitskoj… =) Kom därifrån vid 1-tiden, vi var hungriga så vi drog till Donken… Halv 2.. *asg*



Ikväll blir det grill med gänget, eller ja, delar av det iaf… Det ska bli najs, men är å andra sidan inte sugen på att göra någonting just nu.. Ska snart ha mens och är helt nere, I’m not in a mood for anything…



Hon har verkligen krupit innanför skinnet på mig, påverkar mig alldeles för mkt och det var PRECIS detta jag inte ville skulle hända… Helvete…..

Lägger upp en bild på min nya frisyr och hårfärg….

Puss och tåflört på er

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men. Kärlek är ömsesidigt. Oavsett hur man är som person så skall man kunna vara rar via sms eller telefon.
Det är en dålig ursäkt att säga att man "inte är den typen som skickar sms eller pratar i telefonen"...
Du borde nog fundera på om dina känslor för henne överhuvudtaget är besvarade. Eller är det du själv som tror på någonting som egentligen inte existerar. Är dom besvarade, borde hon visa mer uppskattning via sms. Det minsta man kan begära. :P

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Varför anonym? Det är inte direkt så att du behöver gömma vem du är? Det är bara så tydligt att du inte vet särskilt mkt om situationen med tanke på ditt inlägg... Skulle verkligen vilja veta vem du är.. =)

Jo tjena sa...

Anonym - Jag håller inte riktigt med dig där, det du skrev att Maria nog ska ta reda på om känslorna är besvarade för att Cecilia inte är typen som pratar i telefon eller skickar gulliga sms. Jag är inte typen som skickar söta sms till min partner, vi pratar i tele men då är det mer om vardagliga saker och inte pussigull. Det betyder inte att varken jag eller min partner känner mindre för varandra eller är osäkra på om känslorna är besvarade trots att vi är i början av förhållandet.

Bara för att man inte är typen som skickar sms eller pratar i telefon och gullar loss betyder inte att man inte kan göra det. Människor är olika helt enkelt.

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Tack Petra...

Det finns som sagt alla sorters människor...
Och när vi ses är hon direkt sen med att hon känner... Hon kan bara inte uttrycka sig i ord.. Det var f.ö hon som sa till mig vad hon kände och sen så kom mina känslor, men "anonym" har ju uppenbarligen inte läst mina tidigare inlägg eftersom det står där...

Att jag dessutom är hennes första "partner" är ju tydligt, man får ju också tänka på det, eftersom hon då inte har överdrivet mkt erfarenhet av förhållanden.. Allt är liksom nytt.. Men tro mig, mina känslor är besvarade!!

Anonym sa...

Nope har inte kommenterat

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

En till är avbockad från min lista... "Anonym" vet du hur mkt besvär du orsakat!! Haha...