tisdag 6 oktober 2009

...


13 HAR DU:

Ett förhållande: Nej
En bästa vän: Har många bästa vänner... Men en som är närmare: Elli...
Haft ett seriöst förhållande: Ja, ett par..
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja det kan man nog säga,,,
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja i princip....
Fått ditt hjärta krossat: Alldeles för mkt... Och fler kommer det ju bli tyvärr...
Haft ett one night stand: Ja
Skrikit åt en lärare: Säkerligen
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ehm ja...
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Flera ggr säkerligen
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja en ring...
Snusat: Nej fy fan...
Rökt: När jag var yngre så var jag ung & dum...

12 DAGENS:

Klädsel: Jeans och skjorta...
Låt: Gravity med Vienna Teng
Vill ha: Pengar och kärlek... :)
Sjuka: Massiv huvudvärk, kommande förkylning... Suck...
Drog: Choklad
Saknad: Pengar
Köp: Socker & toapapper...
Godis: Kladdkaka
Attityd: Lite trött,, allmänt fnissig...
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Jävlar vilken lugg följt av ett fniss
...

11 FÖRSTA:
Bil: Har ingen, har aldrig haft... Men den första bilen som pappa hade som jag kommer ihåg var en röd saab.
Kärlek: Riktiga kärlek måste vara Fia... Annars så hade vi ju min förälskelse/besatthet i min lärare på högstadiet - Katarina... :)
Husdjur: Champis - familjens hund.
Semester: Lysekil
Jobb: Miniorledare i Götalundens kyrka..
Köpta skiva: Celine Dion - Power of love,, tror jag...
Piercing: Har ett hål i varje öra som jag gjorde i sept el okt 2007.. :)
Konsert: Dilba och E-type på Fallens Dagar 1998 tror jag....
Fylla: Minns inte... Säkerligen tillsammans med Lantzan... *fniss*

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Lisa
Personen som du kramade: Cecilia
Personen som ringde dig: Anna
Personen som du ringde: Se ovan... Eller Elli om föregående inte räknas...
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Emmi, Elli och Elina... Samtidigt...
Alkoholdrycken: Snodde klunkar av Cecilias öl i lördags...
Bilfärd: Elli körde hem mig från Elina igår..
Filmen du såg: Miss Secret Agent 2
Gången du grät: I lördags... Typ konstant hela morgonen och förmiddagen...
Måltiden:
Baconinlindad kyckling fylld med vitlök och ost. Allt detta med potatisgratäng med en sås gjord på matlagningsgrädde och skyn från kycklingen...

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Nej
Våga hoppa bungyjump: Nej
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: Been there, done that... Would'nt mind doing it again... =P
Kalla dig själv lycklig: Från och till....
Hellre ta bilden än vara med på den: Ja,, så länge det inte handlar om egokort,, för då tar jag ju den samtidigt som jag är med på den... :)
Kunna gråta över en kille: Om släkt och vänner räknas så...
Kunna gråta över en tjej: Absolut... Alldeles för ofta tyvärr...
Ljuga för någon: Se ovan
Kunna springa 50mil: Öhh...???


8 VAD:

Gör du just nu: Sitter i min fotölj med datorn i knät, pratar med Anna i telefonen...
Ska du göra imorgon: Åka till vårdcentralen sen vet jag inte.. På kvällen är det True Blood som gäller... :)
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Jag orkar inte mer. Kan det aldrig vara okomplicerat?
Har du med dig in på bion: Mina vänner, popcorn, godis och dricka...
Är det för färg på dina byxor: Mörkblå jeans...
Är det för väder hos dig just nu: Regnigt, blåsigt och kallt...
Är det första du lägger märke till hos den du attraheras av: Ögonen och ehm brösten..
Skulle du göra om du vann på lotto: Beror på hur mycket det var..

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Trosor
2. Skjorta
3. Dator
4. Telefon
5. Internetdångel
6. Glasögon
7. Bh


6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Nopp
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Japp...
Använder du huvtröjor: Det är min "jacka" för det mesta.. Min Xena-munkjacka jag köpte i London förra året..
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Vill ha en spec tatuering men vet inte om jag vågar.. Pierca mig mer i öronen vill jag absolut göra när jag får råd..
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Samma...

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång om man inte varit uppe hela natten för då är soluppgången väldigt vacker också.. :)
Sommar eller vinter: Sommar!!!!!
Vilken ålder har varit bäst hittills: Barndomen
Sova på sida, mage eller rygg: Mage nu för tiden tydligen...
Kramar eller kyssar: Kyssar

Inga kommentarer: