torsdag 29 oktober 2009

Utseende

1. Vilken ögonfärg har du: Grön/blåa - beror på humör
2. Hur lång är du: 162 cm
3. Vilken hårfärg har du: Brunt
4. Långt eller kort hår: Lite lite längre än axlarna
5.Piercingar i ansiktet?: Nä..
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha: Jättegröna
7. Hur lång skulle du vilja vara: Tio centimeter längre
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha: Rött eller mörkbrunt
9. Vill du ha kort eller långt hår: Skulle vilja ha väldigt långt hår igen,, bara för att testa när jag är vuxen
10. Skulle du vilja ha piercingar: Ja,, men jag vet inte riktigt vart


Senaste:

11. Du åt: Nu precis för några minuter sedan... Pizza
12. Du drack: Julmust.. Dricker nu.. =)
13. Du fick sms av och vad de stod: Madicken - Bra för jag är inte klar här hemma förns ikväll heller. :) Kram
14. Du skrev sms till och vad du skrev: Anna S - Vad gör du? :)
15. Du sa: "Ta en komplimang din jävla slyna!!"
16. Kramade: Ansi
17. Kysste: Den du...
19. Du spydde: När jag hade migrän


kärlek

21. Är du singel: Ja,,
22. Ditt förra förhållande var med: Cecilia
23. Ditt längsta förhållande: Ett halvår typ
24. Med vem då: Jessey
25. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Fia
26. Vem var din första kärlek? Är inte det samma fråga som innan?
27. Gillar du någon just nu: Mmm.. =)
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft: 3
29. Vill du vara singel: Nej.
30. Vill du gifta dig i framtiden? Ja det vill jag
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Jag har ingen just nu...


Vänskap

32. Den som vet mest om dig: Elli och Milo
33. Den vän som betyder mest: Alla mina vänner betyder en massa!! Går ju inte att välja bara sådär..
34. Allra bästa vän?: Elli, men har väldigt många "bästa vänner"
37. Som bor långt ifrån dig: Alldeles för många,, men jobbigast är nog Boråsarna...
38. Den du har mest minnen med: Elli
39. Bra vän du inte träffar ofta: Lisa
40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Säkerligen

Övrigt

41. Musiksmak: Väldigt blandat..
42. Sport du gillar: ... Kan man gilla sport?
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra: Ja, av nästan alla
46. Har du hört att du borde bli modell: *asg*
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag: Nä... Glasögon då kanske...
48. Vem är mest galen i din klass?: Går inte i skolan
49. Brukar du sova med en nalle vid din sida? Dom ligger på golvet när jag sover. :)
50. Vad tänker du på just nu: Jag försöker koncentrera mig på vad Anna säger i telefonen... Hon pratar om Elle... Haha...

Inga kommentarer: