onsdag 22 juni 2011

Lite mer tidsfördriv..

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nej
2. Är du lycklig?:Ja
3. Är du uttråkad?:Japp
4. Är du ledsen?: Ja lite... Men det går över...
5. Är du italienare?:Haha,, ehh nej!
6. Är du cool?:Klart att jag är!
7. Är du från Irland?:Nopp
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?:Dom har aldrig varit gifta, men dom är fortfarande tillsammans..

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Eller ska jag gå förbi en gång till? ;)
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej flera gånger under samma natt?: Men det är väl klart att jag har!
4. Har du gillat en tjej utan att berätta det för henne?: Ja, min gamla lärare på högstadiet.. Hihi.. Det kunde man ju inte riktigt säga ju.. Men andra som jag gillat/varit kär i har alltid fått reda på det tillslut. =)
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?:Nej, min sambo åkte till Malmö för 2½ vecka sedan..
6. Har du haft en hemlig beundrare?:Om jag visste det så vore den väl inte hemlig. Eller?
7. Är du kär?:Ja
8. Vill du gifta dig när du blir stor?:Jag är stor! Är ju snart 30.. Haha.. Men ja, jag vill gifta mig. =)

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Hur gammal är denna listan? Jag säger Facebook!!
2. Hår eller ögon?: Ögon!
3. Katter eller hundar?: Båda... Har 3 katter dock.. Men vill ha hund också.. =)
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner,, men gärna både ock..
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-Cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Romantisk hemmakväll
7. Pengar eller lycka?: Lycka, och ja - mycket lycka kan "köpas" för pengar.
8. Dag eller natt?:Natt
9. Msn eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?: Ja
2. Brutit nåt?: Nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja
4. Hoppat Bungee Jump?: Fuck NO!! 
5. Ljugit för någon du tycker om?: Jadå...
6. Ätit en hel tårta?: Inte på en och samma gång,, men i omgångar kanske jag ätit en såndär fryst prinsesstårta eller nåt.. Inte som jag minns dock...
7. Gjort bort dig offentligt?: Säkerligen
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Självklart
10. Velat försvinna?: Vem har inte det?

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Telefonbanken
2. Telefonsamtalet du fick: Av min älskling
3. Personen du var med: Mina arbetskamrater
4. Roligaste grejen som hänt: Filminspelningen igår
5. Personen du smsade: Elli
6. Personen du tänkte på: Elli, eftersom jag just skrev hennes namn..
7. Du skrev till på myspace: Öhh... Vi byter myspace mot Facebook och skriver; Nathalie.. :)
8. Du kommenterade: "Va bra,, det var meningen... ;) Du gillar ju vulgärt!! ;p" på Lisa Sjölins status..
9. Du tillbringade natten med: Ehum,, min mamma... =)
10. Du kramade: Min bror Mathias

Inga kommentarer: