onsdag 22 juni 2011

Lite tidsfördriv

Den här listan har jag hittat hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

Senaste
Låt du hörde: Oj va svårt,, lyssnar ju på radion på jobbet så alla låtar flyter liksom ihop.. Hum... Men vi drar till med Vernoica Maggio - Jag kommer ,, det är den senaste jag kommer ihåg iaf. =)
Film du såg: Ser på Bitch Slap nu, men senaste film som jag såg klart på var; The turn of the screw.
Mat du åt: En baguette med tonfisk från subway och ett halvt kilo jordgubbar med mjölk.. =P
Kram: Min bror Mathias..
Puss: Hum.. Kan det vara pappa.. Haha.. Är ju sambolös nu... Kan även vara min brorsdotter...
Känslan: Uppgivenhet..
Resa: Åkte till Ronnums Herrgård och sen vidare till Hunneberg igår för att spela in film..
Glädje: När jag såg att Bitch Slap sänds på 6an nu ikväll, nu med andra ord... =)
Dröm: Oj!! Kommer inte ihåg,, men jag minns att min Anna var med,, och Milo tror jag.. Vet att det var en konstig dröm som hoppade en massa...
Person du träffade: Mina arbetskamrater...
Personen du pratade i telefon med: Anna <3
Personen du fick sms av: Elli
Gången du åt 7-eleven korv: Öhh,, måste vart i Sthlm för nåt år sedan, om ens då..
Gången du var utomhus: När jag gick hem från jobbet vid 18-tiden..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: HELA?? Oj!! I påskas, på påskafton,, då var vi samlade allihopa. =)
Saken du köpte: En film - Valentines Day

Allmänt:
Ska bli skoj att: åka till Ullared och bo där hela helgen med, i princip, hela det galna gänget.. =) Midsommar!!!
Ska inte bli skoj att: Komma hem utan pengar... Haha... Och att vänta i över 60 dagar tills Anna kommer hem igen... =/
Sparar till: Resan till Ullared...
Pålägg som gäller: Flatrökt skinka...
Önskar att jag var bättre på: att spela gitarr. Skulle vilja lära mig det faktiskt.
Dagens dryck: Coca Cola... Jaaa jag vet...
Vad saknar du: Min sambo!!
Tre band/artister: Dilana, Celine Dion, Glee cast.. =P
Vad har du gjort idag: Jobbat och kollat på tvn..
Brukar du svära mycket: Japp
Hur tidigt stiger du upp: Runt 9..
På helgerna: Inte tidigt alls faktiskt,, om jag inte måste.. Får jag själv välja så går jag upp mellan 11-13..
Vad ska du göra ikväll: Titta på Bitch Slap och sen Sweaty Beards... Och sen sova.. =)
Hur många timmar sover du per natt: För lite.. Är en nattmänniska...
Vem är snyggast i världen: Lucy Lawless,, =P
Vad är det för veckodag: Onsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Hum... Svår... Eller nej,, det var ju fortfarande sommar då ja,, Jag blev sambo!!!!! =) Räknar det som sommar iaf, det var den 28 aug. Förutom det så var det nog att träffa min UNDERBARA svärföräldrar för första gången.. =)
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina leggings och tunikor...
Längd: 162
Vikt: Alldeles för mkt, typ 120kg
Byter gärna garderob med: Nathalie Röst Af Barkman!!! Hon klär sig snyggt fast hon är av modell större.. =D
Byxa eller kjol: Byxor, har precis börjat använda kjol, får se om det fortsätter..
Senast utlästa bok: Burned av PC & Kristin Cast - del 7 i House of night-serien.
Min lägenhet kan beskrivas som: Hemtrevlig och personlig..
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, rastlös och godissugen..
Jag tränar: Min arm.. ;)
Jag ville bli när jag var liten: Skådespelerska, sångerska, journalist. Hehe..

2 kommentarer:

Ellen sa...

Haha, tror att jag har fyllt i många såna här listor inne på Dayviews ;)
Bra att veta varifrån de kommer :P
Har förövrigt länkat till din blogg från min (-le gasp- I has a blog?! oO ) :)
http://ursaminor.blogg.se

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Ohh ohh, en kommentar!! Yaay!! Haha...

Åhh man tackar.. Och nu när jag har länken till din så kommer ditt namn snart pryda även denna blogg.. =D