torsdag 23 juni 2011

Packad..

Ja, min ryggsäck var extremt packad alltså,, den var tung att bära hem efter en avstickare till Systembolaget.. Fick köa in för första gången, trodde jag skulle få stå och vänta äckligt länge men folk var så effektiva så jag fick köa i högst 1 minut.. Underbart!! Väl inne så tog jag det jag skulle ha, letade upp den kortaste kön och var ute efter 10 min! Effektivitet!! =p

Kom ut med en baccardi mojito, och 10 cider och en Cap Morgan till brorsan. =) Tuuuuuuungt vart det!! Dyrt vart det!!! 576:-, det sved... Men sen får man ju tänka att 239:- av dom får jag ju tillbaka av kära bror.. =)

Han ringde f.ö förut när jag satt på jobbet och undrade om jag skulle till systemet, och det skulle jag ju, så jag kunde köpa en CM till honom eftersom dom OCKSÅ ska till Ullared med sin familj i helgen och på bo campingen fast med husvagn!! Känner mig förföljd.. ;)Haha....

Men iaf,, kvällen ska vigas åt att bli mer packad, ja väskan inför resan alltså,
och åt att handla mat inför helgen.. Det ska bli så grymt skoj!!! *längtar* Imorgon blir det till att gå upp vid 5 på morgonen (igen) för att dra iväg... Sen blir det shopping!!!! Yaay!! Och sen umgås och mysa med fina fina vänner.. :) <3 Kommer kanske skriva nåt i helgen, det finns trådlöst internet på hela campingen och jag ska ha med mig datorn.. Så får vi se vad jag hinner med.. :)






Till sist så önskar jag er en UNDERBAR MIDSOMMAR!! =D


Puss och kram






1 kommentar:

emi sa...

Hoppas ni hade en kjempekoselig midsommar hjærtat! Jag saknar er massor. Ibland skulle jag liksom kunna dela på mig så jag kunde vara øverallt! Nær jag blir færdig frisør kommer jag jobba lite mindre o nu ær det bara drygt ett år kvar hihi. Så då kan vi ju ses mer haha. Ælskar dig min Spætta. Puss o kram