söndag 19 juni 2011

Mätt men irriterad...




Har tvättat och städat hela dagen,, mamma har tagit hand om disken,, så nu har jag rena kläder, rent golv och ren disk... =P Fan va skönt!! Nu kan jag slappna av resten av veckan typ... =D

Vid åtta så mötte jag upp mamma i stan, vi skulle handla lite hem och så skulle vi köpa nåt att äta.. Ville ha Subway, men det var stängt,, tror nog aldrig att jag sett det stängt faktiskt,, så det var lite konstigt... Mamma ville hyra film (vet inte när jag gjorde det senast, ehum) så det blev att jag köpte käk på Grillhouse... Jag gillar verkligen inte det stället,, det går an efter krogen eller i nödfall (idag räknas till ett seminödfall, var hungrig som sju vargar).. Best. en gyroskebabtallrik, utan lök och peperoni.. Men när jag kommer hem och öppnar maten så självklart är det en massa lök och peperoni... Det blir ALDRIG rätt på det där stället.. Visst, alla gör fel, man kan vara stressad och jag har full förståelse om det är en massa beställningar och en massa folk, men idag var det BARA jag där... WTF liksom??!! Jag blir så trött... Och att det alltid händer också... *suckar*
Som tur är så är jag inte allergisk mot ngt av det så jag kan ju plocka bort och äta ändå,, men tänk om man var allergisk och inte märker att det är ngn lök under all den såsen,, vad skulle dom göra då när man kommer tillbaka efter en nära döden upplevelse?? "Oj ursäkta, nästa gång du inte betala, ja!"

Är i vilket fall som helst mätt och nu väntar vi på att brorsan (som precis kom med pizza) ska käka klart så vi kan se på film; "The turn of the screw" - En skräckis.. Återkommer om den är bra eller inte... =)


Puss o gull <3

Inga kommentarer: