tisdag 21 juni 2011

Med kolsvarta naglar och rödsprängda ögon

låter jag mina trötta fingrar knappra på tangenterna.. En svintidig morgon på "Sweden Rock Festival 2011" är inte det lättaste.. Mingel på området, som var ungefär 10 kvm stort och sen headbanga framför scenen och stereon på ett område på ca 3-4 kvm och ungefär 70 pers.. Ja herreminje,, trött som en gnu är jag,, men jag har fått leva ut mina hårdrockstendenser,, eller nåt... *asg*

Vi blev klara två timmar tidigare än beräknat,, det händer typ aldrig!! Och det känns skitgott,, med tanke på att jag somnade vid 1, mamma väckte mig med världens hostanfall vid 3 och sen upp vid 5 så var/är jag ganska så jävla trött dårå.. Stöp i säng när jag kom hem och sov tills Elli slutade jobbet vid 15 och åkte in med henne och mamma till Överby för att köpa presenter åt mina bröder.. Det var också snabbt avklarat och efter en drajv tru på Donken så bänkade jag mig i soffan med matpåsen på bordet och moffade i mig käk,, hade inte ätit sen min lilla frukost vid halv 7.

Rebecca var ju här igår för att ge mig lite inspiration till hårdrocks-sminkning och sen hade jag en liten fotosession med mig själv,, jag blev väldans nöjd med vissa bilder... Hehe... Tänk vad lite smink och vissa kameravinklar kan göra,, då kan tom jag bli snygg ju!! ;p Det kommer lite bilder nedan...

Meeen,, jag kan inte direkt påstå att mina ögon älskade att bli hårdsminkade sent på kvällen och sen igen klockan 5 på morgonen efter bara några få timmars sömn. Dom rann hela morgonen och mina händer blev alldeles kladdiga av all smink som fastnade på dom tillsammans med tårvätska... Äckligt!!! Var väldans överlycklig när jag fick en våtservett när vi kom tillbaka till bilarna.. Underbart!! =) Tack Elin!! =P
Sminket åkte bort fortare än kvickt när jag kom hem men ögonen lider fortfarande av sviterna efter mycket smink + lite sömn.. Ajje!!

Har suttit i soffan sen jag kom hem och resten av kvällen ska spenderas här, om inte jag och mamma får för oss att ta oss till en affär igen... Haha.. =)

Det ska bli skönt att sova imorgon, börjar 12 - tack gode gud... =)

Puss o kram

Lite bildkavalkad!!
Bilderna är på mig från igår kväll, tidigt imorse påväg till insp och på vattenfallet som vi snubblade över påväg från set. Även en bild på brorsan där han nästan "ramlar i" vattenfallet och på armbandet vi fick på oss inför insp. =)
Dom ligger inte i ordning,, men men... Haha...
Enjoy!!



















Inga kommentarer: