måndag 20 juni 2011

Störda kollegor

Började jobba klockan 12 idag, innan dess så hämtade jag ut mediciner på apoteket till min kära mor.

Jag ska berätta lite om mina kollegor,, på jobbet finns det Rebecca, Elizabeth och Susanna, tills imorgon, imorgon börjar nämligen Fatima också.. :) Underbart att det är hon, skitjobbigt att det blir en 5e heltidare i denna lilla affär.. Men, men...
Iaf,,
Elizabeth är en totalgalen kvinna från El Salvador... Snuskig humor är en underdrift... Högljudd med ett skratt som kan väcka de döda, typ... =p
Susanna är lite mer lågmäld, men hon har också en riktigt pervers humor som gör att öronen kan skrumpna ibland.. När det spårar ur så finns det inte en chans in hell att hitta tillbaka till spåret igen.
Rebecca är ack så ung... ;) Haha... Men skratta kan hon och med en gedigen erfarenhet så är humorn på topp även där...

Såååå, ni kan ju ana vilka dagar vi kan ha på jobbet!! Taktkänsla har vi allihopa också så det blir en del trummande och sjungande med i radion, och så lite lapdance m.m. Tror att man måste uppleva detta live för att riktigt förstå,, allt jag kan säga är att om vi har det tråkigt på jobbet så ser vi till att det blir roligt..
Men roligast är nog ändå eftermiddagar då det slår slint i skallen på allihopa.. Tydligen så hade R och E klätt den ena provdockan i rosa stringtrosor och en rosa boa,, endast,, i fredags eftermiddag.. Och när Susanna kom till jobbet imorse så hade hon inte märkt någonting... Där missade jag nåt tyvärr.. =/ Fast trosorna sitter kvar på dockan iaf... Haha...

Och Fatima som ska börja imorgon är en vän till mig så jag vet att hon är minst lika pervers hon så hon ska nog passa som handen i handsken... Hehe...



Snart kommer Rebecca hit och då ska hon lära mig lite hårdrocksminkning och så ska vi måla mina naglar svarta,, ska vara statist i filmen Hårdrocksbröder av Ulf Malmros imorgon,, det ska föreställa Sweden Rock och vi ska se på konsert!! Det ska bli grymt skoj!! =)

Har ju blivit några filminspelningar sen jag var med i Åsa-Nisse (man kan se mig i nästan varje scen känns det som) förra sommaren.. =) Senaste nu är väl en film med Tuva Nuvotny där jag är med som statist ett par ggr, och pappa spelar hennes pappa. Dom spelar in sista scenerna i augusti, i Norge. Våra scener spelades in i februari eller nåt.
Var även med som assistent och sminkös när vi spelade in Fejds första officiella musikvideo, Gryning. Det var också en upplevelse kan man ju säga... =)

Känner att jag svamlar en del men så är det ju ibland... =)

Har jag f.ö berättat vad jag ska göra på midsommar?
Jag, Elli, Liselott, Henrik, Micke, Lisa, Fredrik och Tage ska åka till,, håll i er nu,, Ullared!!! Haha... Ska bo i två superfina stugor i deras stugby hela helgen,, men ärligt talat så tror jag att det kommer att bli supermysigt.. :)På fredag så åker vi tidigt och shoppar lite innan dom stänger vid två och sen så blir det till att ta det lugnt.. På lördagen ligger planerna fortfarande öppna och på söndag är det shopping igen innan hemfärd.. :)


Nej nu ska jag fixa jordgubbarna innan mamma och Rebecca dyker upp.. :)

Puss o kram på er


Inga kommentarer: