fredag 16 januari 2009

Another day another way



Idag har jag mått bättre.. Underbara Mia kom förbi och fikade imorse... Åhh vad jag tycker om henne.. Hon är en människa som man verkligen tar till sig och tyr sig till.. Milo kände likadant första ggn hon träffade henne, att hon är en som man bara vill gå fram till och säga: Heeeeej, vill du bli min kompis?? Hihii... Hon e jättego och får en på så bra humör... =) Hon var här i några timmar och sen när hon gick hem så satte jag mig i soffan och mådde bara så sjukt illa... =S hade huvudvärk, mådde svinilla och hade asont i magen + yrsel på allt det här.. Milo tyckte att jag skulle sova lite, har väl inte direkt gjort det de senaste.. Spec. inte inatt... =S Vi satt uppe till 4 och bara pratade, jag grät och hon lyssnade.. Underbara människa!! =) TACK!! <3 --<-@

Jag ringde csn förut, det strular sig med min ansökan så jag vet faktiskt inte om jag kommer att få några pengar alls... Men jag pratade lite med ett par handläggare så jag ska iaf skicka ett snyftbrev till dom så får vi se vad som händer... Har ju, som jag och en handläggare där anser, ganska bra skäl till att skolan gick käpprätt åt helvete förra terminen.. Det var lite jobbigt att säga allt det till Milo, vi behöver verkligen pengarna.. Men det kommer lösa sig, det säger jag alltid...


Sen så blev det käk, Milo köpte pizza.. Ja jävlar ja, tack så mycket!!! Fan vad jag hatar när jag glömmer att säga det... =S Sen var det dags för våran första teaterlektion för terminen. Men Anna ringde och behövde prata så jag lät eleverna, ja dom är stora nog, att klara sig själva och repetera medans jag pratade med Anna i telefonen inne på kontoret.. Vi pratade länge om allt, spec. om hennes flickvän som hon saknar ihjäl... Haha... (fotnot: det är Milo) Dom e så fina ihop och jag är så glad för deras skull.. Jag kommer inte att nöja mig förrän jag hittar det dom har... Den kärleken är så sjukt uppenbar och så stark.. Det vill jag också ha... Är fan lite avis ju... Haha...

Ja iaf så gick jag o Jennifer hem efter lektionen och sjöng för fulla muggar över hela stan... Hihii... Jag var på så bra humör.. Kom hem och Milo fick seriöst be mig andas och ta det lugnt innan jag fick prata med henne. Hehe... Vi tjatade lite och sen så bestämde vi oss för att se på film, men den var skitkass.. Anna ringde mitt i filmen så Milo slutade titta.. Men den var inte ens värd att se.. Milo mådde väl inte så bra innan filmen började så jag kramade om henne lite, tyckte att hon skulle gråta lite men hon gjorde inte det. Men hon sa iaf att hon mådde lite bättre.

Men nu är hon på jättebra humör, Anna bestämde sig ganska nyss att komma hit i helgen iaf. *glad*

Fia ringde... Fan va jag vill träffa henne snart, men det kostar ju pengar att ta sig till Uddevalla.. =S Och det är inget som finns i mitt liv just nu... Dumt!!

Ska la snart sova antar jag... Klockan är liksom 01:55... Kommer ju fan aldrig i säng... Damn...

Blir till att umgås med Elli i helgen.. Det ska bli skoj... Hon ska iofs ut på lördagen, men jag kan nog roa mig själv.. =)


Massa pussar på er <3

1 kommentar:

Anonym sa...

KRAM!!!!