onsdag 28 januari 2009

Get loose


Var så sjukt trött igår men kunde verkligen inte somna... Somnade runt 3-4 på natten,,, äntligen!!

Jag fick inte lägenheten... =(
Men ska faktiskt iväg här om en stund och kolla på en annan. Jag har ringt runt överallt idag känns det som och visat intresse för en massa lägenheter. Ska även iväg och kolla på en imorgon. Men den e så stor: 53 kvm för 3500:-/månaden.. Det är väldigt mkt pengar det.. Men i brist på annat så... Är ju i så sjukt stort behov av en lägenhet nu... Blää för det här... Men jag hoppas på det bästa och ringer vidare iaf.

Anna föreslog att jag ska lägga in en annons på blocket.se, hennes f.d hade gjort det och fått en massa svar med en gång typ.

Nej nu ska jag göra mig iordning och sen dra iväg för en liten lägenhetsvisning.

Uppdaterar nog sen... Håll koll helt enkelt... Hehe...


Puss o gull på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna för dig gumman!
Kram Gabriella