fredag 23 januari 2009

Det som bär mig nu


Tänk om lyckans änglar kan le lite mot mig nu då... Jag hittade en annons på en internetsida om en lägenhet i 2a hand så jag mailade kvinnan och fick svar väldigt snabbt. Hon lät VÄLDIGT posetiv, skrev att om jag vill ha den så kan jag få den, och jag fick ett nummer till en annan kvinna som jag kontaktade och hon kunde visa lägenheten med en gång. Så jag drog med mig Milo och åkte och tittade på den. Den var riktigt fin och alldeles lagom. Så jag mailade henne om att jag vill verkligen ha den och jag kan flytta in närsom... Hon skrev att det är några till som blivit lovade visning och att dom också ska få en rättvis chans.
Men jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS verkligen på detta... Det skulle vara så underbart att få flytta till nåt eget. Blir lite trångt nu när Anna ska flytta hit, och så vill jag helst inte tränga mig på de nykära... =)
Det är ju trots allt en ganska annorlunda situation det här..


Nu sitter jag i soffan o myser med Milo o Jennifer... Vi äter lite onyttigt och bara päser... Mys...


Puss o gull på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller verkligen tummarna för dig gumman!
Du är värd att få nåt eget och kunna känna att du har ett eget hem.
stor kram Gabriella