torsdag 22 januari 2009

Dansa din död


Vilken dag... Suck... Blev telefonterroriserad hela morgonen av Fia... Fick tom stänga av min telefon för att kunna sova vidare.. Gick tillslut upp vid halv ett eller nåt sånt.. Pratade lite med Milo och sen fixade jag frukost. Satte mig i soffan och bara var. Mådde ganska kasst, mina ben bara skakade, dom bar mig liksom inte.. Och så var det en stor del av dagen, så därför blev inte så mycket gjort.. Fick nog tillslut så jag satte igång att städa båda toaletterna, så nu är dom ganska rena och fina.. Återstår bara dammsugning.

Sen var det teater.. Det gick riktigt bra för ungarna idag.. =) Snart är det ju föreställning så det är ju bra om det går bra.. Haha... Vi behöver bara en "Jörgen"... Ja det är ju för jävla dumt... =S
1 vecka till föreställning och det saknas en roll... Damn.. =S


Imorgon blir det After Work med Milo sen så ska jag någonstans... Vet bara inte vart... Men det löser la sig säkert...


På lördag... Hmm... Inga planer alls faktiskt...


Söndag.. Ja då åker jag till Fia, det blev ändrade planer eftersom jag inte kan komma ifrån förrän imorgon kväll och hon ska upp o jobba på lördagsmorgonen..



Fick brev från Akelius idag... Har ju lämnat lite krokar lite här och var som sagt.. Men jag fick avslag på min ansökan, well daah.. Kreditupplysning is the shit, and not that good kind of shit.. *skrattar*

Men jag har lagt ut lite fler krokar och har jag tur så kanske nåt går väl iaf...


Massa pussar o kramar på er...

Inga kommentarer: