torsdag 22 januari 2009

Youth of today


Skulle lagt in detta inatt egentligen, men det krånglade här på bloggen så det kommer upp nu ist.. =)


Idag har varit en ganska bra dag. Utan depp och så... Kommer ju ungefär varannan dag.. För jävla dumt... =S
Vi var och handlade förut, det behövdes... Sen var det bara att åka rakt hem och laga middag. Bara ett problem då, kylskåpet funkade inte. Det kylde inte.. =(
Så M fick ringa Spikbussen så att dom kom och bytte kylskåp till ett tillfälligt... Sen så har jag la suttit vid datorn och tv:n.. Min dator krånglar ju nu igen så jag är inne på felsäkert läge. Och där fungerar ju typ ingenting... Dumt!!
Anna flyttar till Milo på fredag.. *glad* Milo vandrar runt på små lyckomoln hemma... Härligt att se henne njuta. =) Och på fredag ska jag nog till Fia och hälsa på. Det ska bli skoj.. Får se om jag får råd med det bara... Kostar ju en del att ta sig till och från Udv.
Imorgon blir det städning och teater... Det närmar sig premiär för mina elever... Den 31 januari är ni välkomna till Saga-teatern kl 13.00 för att se "Gud är upptagen, kan jag hjälpa till med något?"

Nä.. Funderar seriöst på att kanske sova lite.. Eller iaf gå o lägga mig.. Vill se på Hex men eftersom min dator inte funkar som den ska så blir det la inget med det, man kan ju varken se på bilder, lyssna på musik eller se på film i Felsäkert läge... Bläää...

Puss o gull på er... <3

Inga kommentarer: