söndag 25 januari 2009

Jag har väntat på ett regn


Jag vet inte om ni ens tänkt på det, men mina senaste blogginlägg har en överskrift som är en låttitel... =)


Idag har jag iaf gjort en del och ingenting... Haha... Städade iordning lite innan Anna kom med sina flyttkartonger. Dom kom strax innan fyra och Milo var så söt för hon var så nervös innan... Hehe... Vi bar in alla kartonger och sen så fikade vi lite. Sen var det storhandling som gällde... Vi åkte hela gänget (jag, Milo, Anna, hennes kusin Helen och hennes pojkvän Jonas) till Maxi och shoppade upp alla pengar som finns i våran ekonomi... Haha... Blev lite mat och det är ju bra....

Sen körde dom mig till Ansi där jag ska sova inatt. Jag köpte pizza, godis, dricka och hyrde film. Är nämligen själv med min kusin eftersom Ansi skulle ut och dansa...

Jag hyrde Get Smart, och den var helt hysteriskt rolig. Måste få Milo och Anna att se den.. Fast om jag känner Anna rätt så har hon redan sett den.

Vi har precis sett klart på den och jag funderar på att inta ungarnas rum och kolla på lite mer film... Så puss och gull på er... <3

Inga kommentarer: