tisdag 27 januari 2009

Shooting stars


Ännu en helg har passerat och jag med den.. Haha.. I lördags flyttade Anna in och vi bar kartonger en stund. Milo har ju fått ryggskott, gamling, så det var ju inte direkt så att hon kunde bära.. Sen åkte vi och storhandlade... Massa mat... =P Sen bar det av till Ansi där jag skulle spendera natten.. Hennes väninnor var där för dom skulle ut på kvällen... Jag köpte pizza och när dom gått så kröp jag upp och kollade på Get Smart, den var hur rolig som helst... Jag o min kusin skrattade oss igenom filmen... Sen gick jag o la mig, hade Xena som sällskap på tv:n... Hehe..

På söndagen drog jag till Fia i Uddevalla... Vi kollade på film och på L-word... Hon gick o la sig och jag fortsatte att kolla på L-word tills klockan var 4 på natten... Sen kollade jag hela dagen och kvällen medans hon var på jobbet.. Så var säsong 4 och 5 klara.. + avs 1 s6... Hehe... Eller ja, jag missade ett par avs i s 5 för hon hade dom inte...
Jag sov där inatt också och vaknade runt 11 av att telefonen ringde. Det var csn, jag kommer att få pengar... TJOOHOO!!!! *glad* Så nu är det bara en tidsfråga... =P *lättad* Men sen ringde hon igen, enligt deras uppg så ska jag bara studera 50 poäng i Trollhättan, dom hade inget om Nossebro.. Så ingenting stämde ju. Men jag sa att det är 400 poäng i Nossebro, så hon skulle kompletera detta.. Gött!!

Åkte hem och käkade upp Milos och Annas kinamatsrester.. Hehe... Sen åkte jag och hade ett möte med Elli angående uppstartandet av en vuxengrupp i Teater Harlekins regi.. Vi hade möte på Strandgatan och jag upptäckte att dom har snickerskakorna som jag avgudar där.. *lycklig* Så vi smällde i oss varsin sån och sen gick vi för att ha lektion med hennes teatergrupp. Jag var med på lektionen idag för dom skulle spela spel - Alias... Det var roligt som fan och ganska nyttigt för eleverna som fick utveckla sig på ett annat sätt än vad dom är vana vid... =)

Väl hemma så hamnade jag och Anna i en diskussion om teater och hur man kan arbeta som ledare på olika sätt... Det var intressant att höra hennes erfarenheter och det var inte så mkt nytt men ändå en uppfrächning... Jag hoppas att Elli tycker att det är en bra idé att hon ska bli ledare för vuxengruppen...

Nej nu ska jag fan sova!! Är trött som en gnu...


Puss o gull på er...

Inga kommentarer: