tisdag 10 mars 2009

Engel


Drog med Elli till Överby, vi vandrade runt lite sen käkade vi på Bedonkedonk.. =P Sen drog vi till Europris och Willys.. Handlade lite bös sen hamnade jag tillbaka i soffan här hemma.. Här har jag suttit sen dess.. =)

Kanal 5 är helt svart, men text-tv fungerar.. Och detta gjorde att jag inte kunde se på DH.. *snyftar* Hade ju sett fram emot det hela dagen nu när jag äntligen kom ihåg det..

Har surfat lite och spelar Rammstein högt med mina superbra datahögtalare som jag fick i julklapp.. =)
Min granne tyckte nog inte om det för han började spela typ Ulf Lundell svinhögt, liksom som för att överrösta... Haha... Tycker att situationen är lustig eftersom han är typ 20 och kille.. Känns som om det borde vara tvärtom, att han drar på nåt i Rammsteinväg medans jag försöker överrösta med nåt liknande Ulf Lundell, som typ schlager eller så... Så hade det vart för nåt år sen, men inte nu... Jo alltså, jag spelar ju även schlager högt, men min musiksmak har utvecklats... Wonder why?? Haha...

Fick två superfina kort av Anna & Milo i söndags.. =) Blev jätteglad faktiskt... Tack lovelys...
Och på tal om Anna, hittade gamla mail mellan oss på qx.. Det var riktigt roligt att läsa.. Hehe.. Hon skrev nåt om att vi alltid kommer att känna varandra, i fler liv om det finns. Jag skrev att jag trodde att det gjorde det och vi kommer att mötas i alla liv, antingen som bästa vänner eller som älskande.. Och man ser ju hur det gick.. *skrattar* Men i samma liv däremot... Hihii.. Men allt händer av en anledning... Så min vänskap med Milo och Anna är nog bara för att dom skulle hitta varandra.. Så nu har jag gjort mitt... *fnissar*


Nej nu flummar jag ur.. Ska nog stänga ner datorn lite, poppa popcorn, hälla upp lite dricka och se på tv.. Kanske Buffy, har ju nästan kommit av mig.. =S


Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror allt har en sorts mening även om man inte alltid förstår hur eller varför..

Ha ha..hörru..nu har jag varit här..jag lovade ju ;-)

Anonym sa...

Mehhh..glömde skriva att det var lilla jag ju :-O
//
Gabriella