söndag 29 mars 2009

Ok ok.. Jag ska uppdatera er.. =)


Har fått order om att uppdatera nu så då får jag la göra det... =)

Det värsta är att jag vill skriva, men det har gått så lång tid och hänt så mycket att jag inte vet vad i herrans namn jag ska skriva om.. Haha...


Nu är jag iaf i Borås och hälsar på.. Har varit här sen i fredags och haft en väldigt trevlig helg.. Vi åkte och handlade lite när jag kom och sen så bjöd dom på pizza. Vi gick och la oss tidigt för Lisa skulle upp vid halv 8 dagen efter. Hon skulle på kurs.. Igår så slöade jag innan Tage kom och vi drog till Knalleland för att leta present till Engla som fyller 2 år idag (massa grattis älsklingen), vi sprang på Henrik och Micke som också är i Borås under helgen. Sen körde han mig tillbaka till Lisa & Fredrik och jag somnade en stund på soffan. Trött som fan var jag, gick ju upp i ottan typ.. Haha.. Sen kom Lisa hem och vi plockade lite inför kalaset idag. Tage kom med mat och så drog vi tillslut iväg till Rfsl Borås och deras pubkväll.. Jag hade lovat Tage att hjälpa till så jag var mingelvärdinna med Lisa.. =) Skoj skoj, men jag var trött as hell... =(
Det var en händelserik kväll må jag säga.. Det hände en massa saker, full rulle typ.. Vi kom hem vid halv tre, eller ja, halv fyra som den var då.. Och han bara lägga oss när jag hör Engla spy inne på sitt rum.. Jag väckte Lisa, om hon ens hade hunnit somna, och vi tre fick fixa nya sängkläder, trösta Engla och dona en massa. Sen gick vi o la oss igen. Då hände det igen.. Och så höll det på, och håller fortfarande på.. =( Stackars gumman, första gången hon får magsjuka är på hennes 2 års dag.. Kalaset blev självklart inställt och nu väntar jag på att Henrik o Micke ska höra av sig så ska vi åka hem...

Jag hoppas bara på att jag klarat mig, men det är tvivelaktigt eftersom jag har gosat och busat så mkt med Engla under helgen..


Nåja, hon blev glad för presenterna iaf. Ett Nalle Puh-pussel, en badanka och ett helt underbart fint kort som Milo tillverkat (Tack =)


Ska göra mig iordning nu... Men ja, jag ska bli bättre... Tror jag... ;)
Puss & Tåflört

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aha...du gjorde som jag bad om ;)

Hoppsan...magsjuka är ingen höjdare..är livrädd att få det.
Håller tummarna på att du slipper eländet!

Kramis
Gabriella

Ps..vilken söt liten tjej

Milo sa...

Hoppas inte att du bar med dig magsjuka till teatern och anna igår...