tisdag 10 mars 2009

Va i hela fridens namn


Klockan är nu 06:41, och man kan tro att jag är morgonpigg, men så är inte fallet... Jag har inte gått och lagt mig än.. Och man kan ju fundera på varför.. Inte har jag gjort nåt vettigt heller som att se på Buffy eller nåt.. *skrattar* Nej jag har suttit framför datorn jag... Har fått lite små panikattacker på min mor som snarkar värre än, ja pappa.. Haha... Så jag satte lurarna i öronen och lyssnade på musik... Nu kom hon upp så jag kanske ska gå och lägga mig.. Haha...

Såhär länge har jag nog inte varit uppe sen det var nån pysselkväll hemma hos Milo för jävligt längesen... Men men... Ska nog faktiskt ta mig i kragen nu och nana....


Puss o gull på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså här håller du till..! ;-)

Man kan verkligen fastna framför datorn ibland, men i mitt fall handlar det om att jag inser att kl plötsligt är närmare elva på kvällen och jag säger till mig själv att nu MÅSTE jag gå och lägga mig.. Inte till kl 7 på morgonen!! :-D

Anonym sa...

gulligt!gurka

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Theresia - Ja här håller jag tydligen till, mer än vad jag själv vill erkänna.. Haha.. Jag brukar faktiskt inte sitta uppe så länge, jag skyller på den där 90 minutarn mitt på dagen.. Vaknade nu runt halv fyra... Haha... :P
Men, men... Livet är till för att levas, fast dom kanske inte menar i cybervärlden.. ;)

Jennifer & Ellen - Kram på er era tomater.. <3