fredag 13 mars 2009

Fredagen den 13e.. =)


Vaknade med en jävla huvudvärk så jag fick ställa in med Karin.. Vi ska ses imorgon ist. =)

Drömde en massa konstiga drömmar när jag sov.. Drömde bland annat om att jag kollade på ett spännande avsnitt av L-word men var tvungen att gå till danslektionen, fast Henrik skulle hämta mig. Men jag var så uppe i varv så jag bestämde mig för att springa dit, och tv:n var framför mig hela tiden så jag kunde titta. Men, jag kom på att jag glömt byta om så jag fick vända, men jag ville inte riktigt för då kunde jag inte se tv:n.. *asg* Sen så drömde jag en vuxendröm som slutade med att tjejen var ett monster och jag en vampyr, jag dödade henne precis innan gryningen och sen flög jag hem, jävligt snabbt. Jag kunde tydligen krympa mig själv för när jag kom hem så hoppade jag in i en leksaksbil så jag kunde skydda mig mot solen medans jag körde mot skåpet där jag och mina vänner bodde under dagarna... Helskumt... Haha... =P Btw, jag blev en man när jag var vampyr... Ja herre my god... Mysko var det iaf...

Ikväll är det Cirkus Miramar som sagt.. Det ska bli najs...

Uppdaterar senare...


Puss på er

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej!
"reaktioner" som man kan lämna på din blogg =)
vill med ha! Är i sthml med magnus, daniel och en emelie, nu vad har du för dig i helgen?
pussa!

Anonym sa...

Konstig dröm!

Hmm. Vad är det för skillnad på *intressant* och *interesting* i rutorna man kan klicka i längst ner???

Vad bra CM var på KB! :-) (Det hemliga förkortningsspråket)

Anonym sa...

OjOj dags att uppdatera din blogg för nu är jag här och skriver kommentar till samma inlägg igen! :-D

Jo förkylningen har lagt sig någorlunda... Men allra viktigast är att Jons förkylning gått över, för det innebär att jag får sova på natten. Jag snyter mig och hostar fortfarande, men jag överlever..

Anonym sa...

Tackar!
Hur är de med huvet?

Anonym sa...

hej hej!
tack så mycket =)
vad har hänt i helgen då? kram puss

Anonym sa...

Näää...nu får du uppdatera oss ;-)
Kramis Gabriella