fredag 13 mars 2009

Och det bara fortsätter...


Det har verkligen inte varit något uppehåll i snöandet idag.. Det bara faller hela tiden... Undra hur mkt snö det är imorgon när jag vaknar...

Sitter just nu och tittar på Vem?, en teaterföreställning som mina gamla elever skrev och satte upp för ganska många år sedan... Den är helt underbar... =)
Innan så tittade jag på Himla Hamlet som dom också satte upp, vissa av dom. En liten mindre grupp.. =) Det är nog det bästa som gjorts i Teater Harlekins historia... Hehe... Åhh, jag saknar mina gamla elever, dom var helt underbara... =D Inte för att dom jag inte har nu inte är underbara dom också iofs... ;p På sitt egna lilla sätt.. Höhö...

Imorgon kommer Karin och hälsar på, hoppas bara att jag mår bättre då, eller iaf inte sämre.. Känner förkylningen komma smygandes tyvärr... =(
Sen så är det danslektion med DD och efter det bär det direkt av till Folkets Hus och releasefesten för Cirkus Miramars nya skiva... Miramar e helt underbara.. Har sett dom live några ggr och dom e skitbra som sagt... =)

På lördag är det nog pulkaåkning och sen melodifestival, fest och utgång till Stålverket som gäller... Yaay... Och så kommer nog Ansi en stund på förmiddagen.. =)

Nu ska jag fortsätta se på Vem? och sen blir det nog sängen...


Puss på er... ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Blåa linjen: de som har varit inne 1 gång (allså alla som varit inne)
och röda linjen: de som varit inne flera ggr än 1 gång.

vad coolt, med din kommentar gej med rutorna =) vill också ha!!! haha puss