torsdag 2 april 2009

En sån jävla huvudvärk..




Det är helt galet... Jag har haft en helt sjuk huvudvärk sen i måndags... =S Fast på måndagen så fick jag ta hand om Cecilia som hade mensvärk,, fick pyssla om henne lite med te och choklad.. Men på tisdagen var min huvudvärk värre (fast den var bara på kvällen) och då mådde C så väldigt mkt bättre så det var min tur att bli ompysslad, och det blev jag med kebab-baguette, glass, dricka och choklad.. =)

Emmi kom hit ganska sent och vi kollade på Stay Alive, jag tyckte att dom borde se den.. Dom tyckte den var bra och hoppade till några ggr.. =) Cecilia höll vid ett antal tillfällen på att klämma sönder min arm.. Haha... Min lilla räddhare... ;p Och Emmi var inte bättre hon... Jag satt bara och flinade.. =P Höhö... Sen när filmen var slut så tjötade vi en stund, flummade ur och pratade om stora bröst... Me likey... Haha... Emmi åkte hem och C sov över... Kliade henne på ryggen tills hon somnade och sen spenderade jag natten med att vara irriterad.. Hon tog upp all plats i sängen så jag inte ens kunde röra mig... Försökte knuffa bort henne och väcka henne och det blev bättre en liten stund, en sen var hon där igen... Morr... Ja, ja... Lyckades somna tillslut iaf.

Igår så åkte jag och Elli på en del äventyr.. Hon skulle pierca sig, men det gick i stöpet eftersom hon som gör det inte var där... Vi gick ett varv på marknaden och sen drog vi på roadtrip till bl.a. Gärdhem och Vargön... Haha... Sen på kvällen kom min huvudvärk tillbaka... Elli kom hit och vi kollade på Greys anatomy, Fråga Olle, Girls on the playboy mansion och The Sarah Silverman show, mölade i oss ostbågar, påskmust, stjärnor och hjärtan.. =)

Hade tänkt blogga men det sket sig iom huvudvärken... Ville ju skriva om det underbara med den nya lagen: HOMOBRÖLLOP - Nu en rättighet.. Jag firade med att hänga upp regnbågsflaggan i mitt fönster... Haha,,, Värsta najs... =P

Vaknade idag och huvudvärken är värre än någonsin och den går verkligen inte över.. Fattar inte vad som är problemet... Jobbigt som fan och orken vägrar att infinna sig.. Jag ska ju ha teaterlektion ikväll men får nog ställa in den.. Just nu pallar jag ingenting som sagt.. Och det är synd, det är ju sista lektionen innan deras påsklov.. =(

Mamma är här och varken hon eller jag orkade laga mat så hon bjöd på pizza.. Gulle.. =) Det var gott...


Jag hoppas verkligen att jag är bättre tills imorgon,, då är det ju fjortisfest.. Hehe.. Elli och jag kom på att vi vill ha en riktig sån fest som vi hade förr, med snurra flaskan, förspelstärningar, groggar och sånt.. Haha... Det ska bli så sjukt skoj.. Och förhoppningsvis kommer jag att bli klokare på vissa saker då... Eller så kommer det bara bli värre.. Man vet aldrig... Förvirringen är stor iaf... =S


Nej nu ska jag prata lite med mamma och så...


Puss på er <3

1 kommentar:

Jo tjena sa...

Hahaha "Jag accepterar att du har öööh...öhh...stora öron" haha kommer ALDRIG glömma det