lördag 4 april 2009

Förvirring = Total


Igår kom Elli och hämtade upp mig vid tolvtiden.. Vi drog och handlade på systemet och på Willys... Sen drog vi hem till henne och städade lite, gjorde en spellista till festen med en massa "fjortis"musik i och lagade mat.. Vi gjorde en kycklinggryta med en massa saker i,, kokosmjölk, matlagningsgrädde, vanlig grädde, mango chutney, någon Uncle Bens röra med en massa grönsaker i, wokgrönsaker, majs, sambal o'lec och jordnötter.. Ja just det, och kyckling också.. Haha... (Ser du Milo, jag kan också göra med en massa saker i... ;)

Sen var det dags att göra sig iordning för festen, efter mkt om och men så fick jag på mig lite kläder, hade typ med mig hela garderoben till henne... Haha... Vi hade gott och om tid och jag fixade iordning bålen.. Den blev skitgod... Hehe... Uppskattad var den också.. =P Vi körde igång med Fia med hutt men tröttnade ganska snabbt, sen blev det Jag har aldrig... Jag har ju lite nya erfarenheter sen sist... Det var skoj... *skrattar* Man fick chocka lite, det var mest det som var roligt... =P Sen så plockade vi fram Förspelstärningarna och en tom flaska så körde vi lite med det.. Efter en stund så skippade vi tärningarna och sen skulle alla kyssa den som flaskan hamnade på... En massa hångel blev det och jag kysste en man (eller ja man och man.. Hihii) för första ggn på jag vet inte hur länge,,,, Haha... Skäggigt,, men han hade iaf mjuka läppar... *fniss*

Och jag brukar verkligen aldrig bli full men blev ganska så berusad igår då.. Och jag var inte den enda... Det var riktigt roligt igår faktiskt... Folket ville ut men det ville inte C och eftersom jag lovat henne att hon skulle sova hos mig så gick vi hem, och det var nog lika bra för jag var trött som fan... Vi somnade efter ett tag och så ringde hennes föräldrar vid halv nio så då pallrade hon sig upp,, jag låg kvar men kunde inte somna om, tankarna virvlade...
Och nej, jag har inte blivit klokare på saker och ting.. Det är nästintill värre... Och det gör mig snart galen.. Varför ska det alltid vara så förbannat komplicerat för mig för??!!

Gick upp vid elva, käkade lite glass till frukost (haha) sen så kom pappa, Mathias och Jennifer.. Vi skulle på uppstartsmöte för Vid Ljuda Os, det var ett helt underbart väder ute och det var såååå roligt att träffa alla igen, alla dom som under några månader/år är ens familj... =) Jag har fått en ny roll... =) Jag vara spetälsk... Det ska bli skoj, om inte annat för att göra nåt nytt... Var ju Tosa två år i rad... =) En roll som jag trivdes med och jag sa till regissören att om han hade en större utmaning till mig så skulle jag anta den.. Så vi får se hur detta blir.. =D Pappa ska spela priorn i år... *stolt* Han kommer nog att göra den bra... Det ska bli skoj att se hur det funkar för honom... =)

Nu väntar jag på Elli.. Hon, jag och Liselott ska åka ner till kanalen och grilla... Sen så sluter Emmi upp med oss och så ska vi se på film hos Elli lite senare... Ska bli myyyys.... =)

Det är en massa =) i mitt inlägg idag,, det tycker jag om.. Då mår jag bra, trots förvirring... Haha... Är nog allt hånglande igår... *fniss*

Nej nu ska jag plocka ihop korv och sånt bös...

Puss och tåflört på er

1 kommentar:

Theresia sa...

Låter som lite förvirrad matlagning ;-) Men det låter också gott.

Ah, det är ljuda os på G igen. Får försöka ta mig dit för att se det iår.

Här är bara fint tack. Kan man må annat än kanon i det här vädret. Tänk vad det påverkar oss! Kämpar med skolarbete och sånt, men det går bra.

Fick faktiskt bort lotion från katten ganska lätt. Tur att det inte var idominsalvan för det hade nog varit svårare! :-D

Ja, den där Breathless-låten med Nick Cave är underbar...!

Kramar till dig.