tisdag 14 april 2009

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!


Så är påsken över för detta år.. Det har varit en lugn påsk med god mat, mkt Texas hold-em och mys med familjen. Jag suger i Texas hold-em kan jag ju konstatera… Haha.. Förlorade i princip hela tiden.. Eller ja, jag kom alltid näst sist i princip… Hehe.. Tur att jag inte är en dålig förlorare.. =P


Igår så åkte jag och brorsan på teaterlektionen på Harlekin som jag har hand om för tillfället.. Det var en grymt flummig lektion, men rolig som fasen… Hehe…
Efteråt hamnade vi hos Milo & Anna en stund (känns bra att säga det åt båda hållen faktiskt, det gör ju inte alltid det. Men deras namn fungerar både och… =P) och vi tjatade en massa om min ganska så jobbiga situation med en viss person.. Och så kom vi även in på hur jag ska klippa mig…

Väl hemma i Främmestad igen så spelade vi lite Texas hold-em (BIG surprise) igen, som mamma typ vann hela tiden.. Jädra bondtur är vad hon har.. Haha…


Idag så var det grillning på schemat… Och pappa hade gjort så jäkla gott kött och helt underbart god potatis i ugnen, och mamma hade mixat ihop någon sorts räksallad. Jag åt så jag blev sprickmätt.. Det var helt galet gott.. =)
Sen kom Elli och vi gick ut på en promenad, det var helmysigt… Och efter den helmysiga promenaden så samlade vi ihop min mamma och mina bröder och körde, gissa vad!! Jepp, TEXAS HOLD-EM!! Haha… Det gick riktigt bra för Elli faktiskt… =) Hon kom tvåa båda gångerna… =P Good job bitch… XD Innan hon körde hem mig tog vi en tur till Donken, vi var extremt hungriga båda två och det var gött som faen… =)

Det märks att det är vår nu… Och det är helt underbart.. =) Man behöver inte bylta på sig en massa kläder, vart man än går så luktar det grill, fåglarna kvittar (inte lika positivt på mornarna) och mina ben är nyrakade… Haha.. Har seriöst inte rakat dom sen i januari, har inte haft en bekväm chans och inte heller ngn egentlig anledning faktiskt… Men nu så, nu är dom förbannat lena igen… Sååå skönt… Och på tal om våren, hur skönt är det inte att ge sig ut på en promenad längs kanalen eller ute på landet, som idag.. =) Men inte själv dock, utan med en god vän eller med någon man tycker extra mkt om.. =) Bara strosa och snacka skit liksom… Hur mysigt som helst ju.. Och släpa fram grillen, grilla nåt gott kött och bara mysa… VÅR!!!! Har jag nämnt att det är vår förresten?? Haha…

Nej, nu ska jag se klart på Förhäxad och sen blir det sängen… =)

Puss & tåflört

4 kommentarer:

Jo tjena sa...

Jaa, nu är det vår :D

Hardcore Baby Dyke sa...

Jag och bloggen var inte överens igår om man säger så.. men förhoppningsvis bättrar den sig.
Just nu är det lugnt.

Det är vår här också! Very nice! Mindre kul är att min mobiltelefåne är borttappad. Men men. Kan alltid skaffa en ny. Hoppas att du har det fint.

Theresia sa...

Ja det är härligt med vååår. Idag har det kommmit lite regndroppar. Men solen måste ju få vila sig lite emellanåt. Förhoppningsvis orkar det stråla fint till helgen. Kram.

Anonym sa...

Meeen sätt in foto på nya frillan ;-)
Kram Gabriella <3