onsdag 8 april 2009

Thåström.. Ja,, faktiskt...


Sitter just nu och lyssnar på en massa Thåströmlåtar på youtube.. =) Hade man sagt till mig för nåt år sedan att det skulle hända så hade jag skrattat personen rakt upp i ansiktet. Tyckte verkligen inte om honom förut, men jag har väl växt upp kan tänka och mkt har förändrats det senaste året. VÄLDIGT mycket,, med mig och runt om mig. Intressant om man tänker ordentligt på det.. Hmm...

Milo försökte få mig att lyssna på Märk hur vår skugga häromsistens, och efter många om och men så lyssnade jag. För er som inte vet så är Märk hur vår skugga en av mina absoluta kräklåtar... Jag gav den ingen större chans just då, men idag så satte jag på den på youtube. Ok, den går an, men jag är fortfarande inte helt 100% förtjust... Men jag kan iaf lyssna på den nu... =) Men jag gillar honom mer och mer iaf. Han röst är skithärlig och hans texter är svinbra... =)


Ja, ja... Nog om detta...

Igår så gick jag, Elli och Cecilia på promenad längs kanalen mot Innovatum till.. Det var superhärligt väder och jag hade kunnat tänka mig att gå längre, men jag var så sjukt törstig efter middagen så jag gick och led... =) Vi var ute i typ en timme.. Myspys... Sen tittade jag och Cecilia på Girls just wanna have fun och sen skulle vi se en film till. Jag valde Robin Hood: Men in thights. Men hon somnade i mitt knä så jag föreslog att vi kanske skulle gå och lägga oss... Vi somnade ganska snabbt och sov gott hela natten... Men jag kan inte direkt påstå att min förvirring inte påverkar mina drömmar... Suck... Jag är bara sjukt glad att jag inte är som Milo och pratar i sömnen... =P

C kommer sen och ska hämta upp mig för vi ska till en av hennes vänner på filmkväll och troligtvis äta tacos...

Och imorgon blir det också tacos, fast med Elli och C... Haha... En massa tacos det närmaste... Jäkla tur att det är gott som fan... Hihii...

Sofia, Annas f.d flickvän, (och min regnbågsfästemö,, haha) är i stan och hälsar på Anna & Milo och vi ska ses någon dag och fika eller nåt... Det ska bli najs... =)


Nej nu ska jag göra nåt annat...


Puss & tåflört på er ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja,det är bra att lyssna på texterna.Och han ÄR bra!!

Vad mysigt det lät med promenader o nu tacomys :)

Ha det så fint!!
Kram och puss på pannan ;)
Gabriella