lördag 18 april 2009

Uberflata


Så sant som det är sagt.. Jag är flata… Det vet jag nu.. =) Eller ja, jag har fått det bekräftat.. =)


Imorgon är det den stora 25 + 25 festen, min och Liselotts, och vi var på Harlekin idag och fixade lokalen. Dukade och ställde iordning… Så imorgon blir det till att göra sallad, koka ris och poppa popcorn… Liselott fixade potatissalladen idag..


I förmiddags så träffade jag upp Mia i stan för en frukost/lunchfika… Vi hamnade på Mejeriet, mysfaktor men fan så dyrt… En grillad macka och Cola för 79: -… =S Och ingen speciellt bra service.. Jag ville best utan mango chutney, för det kan vara det som jag är allergisk mot, men det fick jag inte. Och det var den enda mackan som verkade god så det fick bli den iaf.. Och god var den visserligen och vitlöksdippen man fick till var underbar.. =) Det var trevligt att träffa Mia igen, går lite för lång tid mellan perioderna..
Fast det är iofs alltid skoj att få henne att tappa hakan varje gång man ses när man berättar om nya intriger i mitt dokusåpaliknande liv… *fniss*
Hon ska komma hit på onsdag så ska vi se till att få pluggat lite.. Vi läser ju samma ämnen… =)

Jaha, så har jag gjort detta nu också,,, Det var inget för mig kan jag ju säga… Förstår varför jag undvikt det i så många år. Kommer ju inte att hända igen kan jag ju säga… Men nu är det iaf överstökat.. =) Slipper jag tänka mer på det… =)


Uppdaterar er på söndag kväll om festen imorgon…

Puss & tåflört och natti natti på er..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi hi...så du har testat DET..oki..

Tycker om dig du lilla "flata".
Synd för dig att jag inte är det ;)

Kram Gabriella