torsdag 16 april 2009

Sugmärke?? Nej, chokladfläck!! Haha..


Varför är det så att när man blir trött så blir man känslosam?
Klockan är strax efter 2 på natten nu och jag har nära till tårarna… Jag börjar fundera på saker som inte har i min hjärna att göra vid 2-tiden på natten… Blir sentimental och då börjar jag fundera ännu mera, så med andra ord så blir det bara värre..

Jag blir t.ex. galen av att inte veta vad hon vill. ”Fråga henne!” ”Ta reda på det!!” ”Knulla henne!!!”… Mmm… Väldigt lätt att säga hörni.. Inte lika lätt att göra faktiskt.. =S Vet ju inte själv vad jag vill eller känner… Tycker om att vara med henne och umgås, men å andra sidan så tycker jag om att vara med Elli också, men vi är bara vänner… Fattar ni??!! Skitsamma, jag orkar inte dividera just nu…

Igår var jag och klippte mig hos Emmi… Hon gjorde absolut inget fel men virvlarna i min lugg gör desto mer.. Men jag har lyckats klura ut vad jag ska göra för att typ få det att fungera.. På kvällen så hämtade Cecilia mig för jag skulle käka middag med henne och hennes familj. Efter det så invigde hon mig i nåt dataspel innan mamma och brorsan ringde, dom ville sova över och se på film.. Så då fick C så snällt köra in mig till stan. Mamma och Mathias hade hyrt Australia och den såg vi på tills klockan var halv tre. Vi käkade mat från donken också.. Brorsan bjöd.. Tack bror… =) Btw, rekommenderar filmen, den var riktigt bra.. Och så vackert gjord..

Idag så var Anna här en sväng medans Milo var på möte… Det var riktigt najs, vi pratade en del, som vi brukar göra.. Vi har en tendens att gå in ordentligt på djupet på saker och ting.. Det har vi alltid gjort. Tillsammans kan vi överanalysera sönder nåt till atomer… Haha… Anna har blivit lite bättre på att inte göra det visserligen, men ibland så hamnar hon tillbaka i gamla vanor… Haha… Det är mysigt att umgås med henne… Även med henne och Milo, jag tycker om det… Man kan tjöta ordentligt då… Haha… Dom e lätta att vara med också, men det har jag alltid tyckt.. =)

Senare på dagen så var det dags för mig och Liselott att handla inför helgen. Vi var borta några timmar och var överallt och ingenstans… Så 4 timmar senare och 1200: - (sammanlagt för båda) fattigare var jag hemma igen och Emmi kom på besök. Vi skulle ha filmkväll.. Hon hade köpt med sig godis och stjärnor.. GULLE!! =) Vi gick till affären och köpte mjölk och dricka.. Hon valde film och vi ploppade in den i dvdn… 5 minuter in i filmen tjuter jag: FAN JAG MÅSTE SÖKA IN PÅ HÖGSKOLAN!!! Sista dagen idag ju… Så vi pausade i tron om att det skulle gå relativt fort… Ja eller hur…. Det var inte bara jag som fått det infallet, hela Sverige var inne på studera.nu samtidigt kändes det som.. Allt krånglade och efter 2 timmar och hjälp från underbara Elli så kunde min ansökan skickas in.. Med en HEL TIMME till godo… Haha… Tack Elli och tack Ellis dator.. =) Så nu har jag ansökt om att plugga Psykologi eller Sociologi på heltid till hösten.. =) Det ska bli najs, hoppas bara att jag kommer in nu… *korsar fingrarna*

Vi satte tillslut på filmen igen men det var sent och Emmi höll på att somna så vi bestämde att vi tar det en annan dag ist. FÖRLÅT gums… Hoppas att du inte blev för besviken… *kramar om* När hon åkt hem så satte jag på en annan film och det är vad jag gjort fram tills nu… Och nu e jag trött så det är la dags för sängen strax… Fast nu är det iofs Miami Ink. på tvn.. Det måste jag ju se… Hihii….

Puss & tåflört på er

2 kommentarer:

Hannaa sa...

men du, det är ju inte vi som KÖR PÅ, folk som kör på oss... hehe.
jobbigt att inte veta vad andra vill eller vad man själv ens vill... pusskram

Anonym sa...

hihi INGEN fara gumman=D Finns fler kvällar o ha filmkväll men inte fler att söka till högskolan i höst =D