måndag 22 mars 2010

Bättre.. =)


(Bilden är på Micke och mig i kön till Collerado på Liseberg i somras, ibland är jag bara för härlig... ;)

När jag vaknade idag så mådde jag mkt bättre.. =) Visst, lomhördheten har inte gett med sig och smaksinnet är fortfarande spårlöst försvunnet... Men annars så är jag bara lite snuvig och får bara ont i halsen när jag försöker gäspa.. =)

Däremot så är det jobbigt att äta,, det går flera flera timmar innan jag ens blir hungrig och när jag försöker få i mig nåt så mår jag bara illa och tillslut så är jag så hungrig att jag blir illamående för det också.. Logik?! Men fick iaf i mig tre st varma mackor, det är det enda jag ätit idag.. Inte så bra kanske... Men när man inte känner någon som helst smak så blir jag äcklad av maten... Det avger bara en mättnadskänsla som kommer efter en stund och det är bara ett evigt tuggande på vad som lika gärna hade kunnat vara papp, eller ännu värre; lever... Bläch... Haha... Ja, ja.. Jag längtar tills mitt smaksinne är tillbaka iaf.. Förhoppningsvis tills på onsdag då mamma kommer, kan ju hoppas på thaibuffé då.. Hehe.. Men det är ju verkligen bortkastat om jag inte ens bryr mig...

På lördag är det den där klassfesten.. *ser fram emot* Men måste ringa några personer innan dess så vi vet hur dom ska göra.. Har inte velat göra det under den värsta delen av min förkylning då jag helst inte vill nysa eller hosta och harkla dom i öronen... haha.. Så får vi se vad som händer tillslut..
Och på söndag så åker jag och Elli till Borås för att gå på 3års kalas.. Hihii.. Världens sötaste Engla fyller år... Hon blir verkligen sötare och sötare för varje dag.. Så jag längtar en hel del till helgen då om man säger så, och om jag får lite som jag vill så kanske jag kan få äta BURGER KING!!! Wii...


Igår så satt jag uppe till 5 på morgonen och kollade igenom Ellis alla album på FB, ja alla dom som jag är med i.. Det tog då lite drygt 5 timmar och jag gjorde det oavbrutet... Hum... Så då kan ni ju förstå att det är en del bilder... Jisses... Jag har för lite liv.. Haha.. Men somnade la runt 6-tiden på morgonen sen, ungefär då som min flickvän steg upp till jobbet.. Haha.. Sov till halv tolv (bara) så vid sju så höll jag på att däcka så jag la mig en stund. Tanken var att jag skulle sova till åtta då Arn (serien) började på 4an.. Pappa skulle ju vara med en massa sa han ju.. Men nä, jag sov över den och vaknade lagom till Svenska Hollywoodfruar ist. Och sen dess sitter jag i soffan.. Är lite hungrig men har ingen aptit.. Suck.. Får väl hoppas på det bästa, att smaksinnet ska ha kommit tillbaka tills imorgon.. Det har ju änna varit borta sen i torsdags nu.. =( Men, men..

Nu ska jag avsluta här så puss o gull på er..

Inga kommentarer: