torsdag 25 mars 2010

Läsare


Funderar på om jag har några läsare? Gör er till känna... Haha... Nej men seriöst, jag skulle vilja ha en såndär widget som gör att man kan se hur många som varit inne på ens sida.. Är det ngn som vet hur man får en? Å andra sidan så ska jag troligtvis snart byta adress och bloggmotor. Cecilias pojkvän Fritiof bygger sina egna och han har erbjudit mig att få vara på hans så kan jag göra i princip vad jag vill och hur jag vill med min blogg.. =) Så den adressen blir isf http://labrys.careface.eu
men jag säger till när det händer isf..

Idag vaknade jag runt halv ett och då frågade Karin om vi skulle hitta på ngt. Det var så längesedan vi sågs nu att jag med glädje knatade mig dit, hela 2 kvarter bort.. ;) Vi tjötade och så hjälpte jag henne med lite saker på facebook och så tjötade vi lite till medans hon lagade middag. Sen var det dags för mig att dra mig hemåt eftersom klockan redan var runt sju.
Var pigg och på bra humör så jag ställde mig och diskade all disk jag försummat när jag varit sjuk.. Det såg för äckligt ut i köket innan.. =S Mamma fick en chock att det första jag gör är att diska när jag kommer hem... Haha... Min familj är inte riktigt van vid denna Maria som håller noga ordning.. Hehe...

Under tiden jag var hemma hos Karin så började iaf mitt luktsinne komma tillbaka.. Yaay!! Jag kände hur gott det luktade från ugnen och när jag gick hem så kände jag doften av nytvättat.. Men nu under kvällen så har det försvunnit lite igen, men jag tror att det går lite i perioder nu under tillfrisknandet.. Men jag hoppas på att bli frisk tills på fredag då planen är att bjuda Liselott på Hasselbackspotatis och fläskfile eftersom jag missade hennes födelsedagsfirande i lördags.. Och jag vill ABSOLUT vara frisk tills på lördag då det är Klassträff 10 år. Men allra viktigast är ju att på söndag så ska jag äntligen få äta Burger King igen, haha, det vore ju synd och skam om jag inte hade fått tillbaka mitt smaksinne tills dess... På söndag ska vi nämligen till Borås och fira Engla som fyller 3 år... *kärlek* Det längtar jag massa mycket till, får ju inte bara krama på Engla utan även på Lisa c/o också.. *ännu mera kärlek*

And to another, more important thing, Min älskling har seriöst de vackraste ögonen jag sett. Dom är alldeles isblå med en liten, liten brun prick i det ena. Dom kan jag titta in i i hela mitt liv.. Dom är så fyllda med visdom och kärlek att man bara kan smälta.. All kärlek till dig mitt hjärta. Corda mea tibi est. Futurum nobis est, hic et nunc. (Mitt hjärta är ditt. Framtiden är vår, här och nu.)

Nu ska jag titta lite på tv och sen dags att nana.. =)

Puss o gull på er

2 kommentarer:

Sanna sa...

google anaytics är bra. Den talar om hur många, vilket land och vilket språk bland annat. Gratis så klart. http://www.google.com/analytics/
Lycka till!

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Tack Sanna.. =) Men hmm, jag förstår inte hur den fungerar.. =S