måndag 15 september 2008

Citronerna är gulare på andra sidan kylskåpet



Vaknade med ett ryck idag kl 10.10, med andra ord när skolan började.. Hade tryckt på snooze men tryckte på fel knapp och tryckte tydligen på stopp ist. Suck... Så med andra ord så har jag inte varit i skolan eftersom vi bara hade den lektionen. Hade hunnit vara där i typ en halvtimme.. Somnade om och vaknade vid 12-tiden. Då gick vi upp och käkade frukost. Sen åkte Milo iväg för att tattuera sig. Jag poppade popcorn, Jennifer kom hem och vi satte oss för att glo på Gremlins. Den e ju så bra... Gizmo är så söt att man kan dö...

Satte igång med maten vid 17.30. Kycklingfiléer fyllda med fetaost och vitlök ( i Milos var det även purjolök och soltorkade tomater), inlindade i bacon. Detta tillsammans med potatisgratängen från igår, en sås på skyn från kycklingen, matlagningsgrädde och pyttelite sambal oelek och en svingod fetaostsallad. Milo kom hem och en stund senare var maten klar. Hade inte riktigt beräknat tiden så bra.. =P Hon var hungrig och maten var god.. Jag blev nöjd och glad, var ju liksom supernervös innan, för det är inte ofta hon är nöjd med maten jag gör.. Men det är du ju inte Milo, det kan du inte sticka under stolen med.. ;P Men hon sa att det var ngt av det godaste hon ätit på länge.. *glad*
Jag tyckte också att det var gott och håller väl delvis med om det där med godaste på länge.. Men jag vet nåt som passar mig bättre i smaken, men det var ett litet tag sen nu... =P


Sen satte vi oss vid varsin dator och här har vi suttit tills nu... Haha.. LIV!!!! *skrattar*


I brist på bättre lägger jag in den här:


1. Vad är klockan? 22:41
2. Ditt namn? AnnBritt MARIA Henriette Hjelm Henricsson
3. Smeknamn? Mia, av vissa - ja mest min familj och någon enstaka stackare som försöker lägga sig till med det men det lyckas inte så bra.. Eller hur lovely?? ;P Även kallad Maria den perversa av några få speciella...
4. Piercings: Om öronen räknas så har jag ett i vardera snibb, fler kommer snart..
5. Ögonfärg: Grön/blå - skiftar vid humör... Blå/gröna när jag e normal, blå när jag e ledsen, gröna när jag är lycklig, extremt gröna när jag är kåt.. ;P
6. Födelseplats: BB i Vänersborg, bodde i Lilla Edet när jag föddes...
7. Favoritmat? Hmm... Svårt... Mammas köttfärssås, Milos pastagratäng, lasange och tacos typ..
8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ooooja, för många ggr...
11. Varit med i någon bilolycka? Nej inte vad jag kan komma på.. Haha..
12. Krutonger eller baconbitar? Baconbitar
13. Favoritdag på veckan? Lördag
14. Favoritrestaurang: Hmm.. Svårt.. Thai Sing Bar, Stålverket, Butlers, Koppargrillen
15. Favoritsport: HA HA HA!!!
16. Favoritdrink: En bra blandad orgasm... *asg* På så många sätt... Kom på vad jag skrev efter att jag läst och brast ut i ett gapflabb så alla innevånare i lägenheten i Trollhättan reagerade...
17. Favoritglass: Kulglass i kombon - Regnbågen, pecannöt, melon -el. blåbär - el polka med Noisettesås.. MUMS!!!
18. Walt Disney eller Warner Bros: Walt Disney
19. Favorit-snabbmatsrestaurang: BurgerKing och McDonalds
20. Vilken färg har din sovrumstapet? Jag har inget sovrum... Snyft.. Men i sovrummet där jag sover är den brun - ja snyggt brun alltså..
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Har aldrig gjort nåt..
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? RFSL Trestad
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Någon video och teknikaffär
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Försöker förföra Milo.. *skrattar*
25. När går du och lägger dig? Olika mellan 23-02
26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? Ja det är egentligen ett mail men ORKA!!! Haha... Petra anse dig utmanad, du också Milo, med andra ord, de enda två som jag vet läser min blogg.. Haha...
27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? *visslar otåligt*
28. Vilket tv-program missar du inte? Tittar inte så mkt på tv längre.. Men för att dra till med nåt så blir det väl Xena... Hehe...
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Milo och Jennifer
30. Ford eller Chevrolet? VOLVO!!!
31. Vad lyssnar du på just nu? Tv:n och Milo som hasar sig fram på golvet...
32. Vilken är din favoritfärg? Hmm... Lila, rött, svart...
33. Hav eller flod? Hav
34. Hur många tatueringar har du? Ingen
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej , inte jag men min bror otaliga ggr...
36. Katter eller hundar? Hade frågan ställts för några år sedan så hade svaret blivit hundar, men nu när jag själv har katt och älskar katter ( är med andra ord inte rädd för dom längre) så blir mitt svar - Båda..
37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 23:01

Inga kommentarer: