söndag 21 september 2008

Nu är det kört....


Vaknade förut, trött som fan.. Funderade på om jag skulle upp och äta frukost eller om jag skulle sova vidare.. Tänkte en stilla tanke att gå upp och äta och kanske lägga mig en stund efteråt. Då bäddar Milo sängen, det har inte hänt på länge, jag brukar hinna före.. Så jävla typikaliskt ju.. Haha... Så nu sitter/ligger jag här i sängen och gäspar för mig själv...


Milo kom hem vid strax innan 3 inatt.. Stackarn hade kört runt på en massa folk efter krogen.. Trött och hungrig var hon... Hon käkade lite sen så tjötade vi lite och sen stenslocknade jag.. Hehe.. Trött som fan.. =P


Idag är det möte på Rfsl... Jag vill verkligen inte gå.. Jag vill aldrig gå på dom mötena, men när Milo går så blir det iaf lite roligt.. Eller Henrik.. Men att vara helt själv där med vissa folk suger getollon... Det ger mig lättare ångest ju... Bläää.... "Ta ditt ansvar och var vuxen!!" Ja jävligt lätt hörru!! Ja jag ska avgå... Men vill se ifall det blir bättre nu när vissa ändringar skett..


Lär väl säkerligen skriva flertalet ggr till idag..


Puss o gull

Inga kommentarer: