lördag 13 september 2008

HerremyGod....



Har ju inte skrivit sen i maj.. Inte ens skrivit klart om min Londonvistelse... Snacka om att jag tröttnade... Haha... Ja,ja... Hmm... Vad ska man säga?? Sommaren har varit bra.. Var på Europride i Sthlm i augusti, det var skoj att träffa alla människor igen.. Men "hem"längtan hade jag.. Shit... Höll på att bli fullständigt galen.. Saknade Milo och mina andra vänner som fan... Men helt ärligt talat så var det mest Milo som lockade hemma...
Ja hon har ju blivit liksom lite av en kategori för sig den kvinnan... Jösses.. Bor typ där.. Har gjort det under sommaren och tydligen ännu mer nu när skolan börjat.. Ja, jag har ju börjat skolan.. Haha... Pluggar matte, eng, samhäll och socialt behandlingsarbete... Det är gött att äntligen komma igång... Så inför skolstart så inhandlade jag en dator.. Tjoohooo.... Min alldeles egna bärbara... HELT underbart.. Även om Milos barn mest använder den så vet jag att den finns och är min... Höhö... Har även köpt en ny mobil - Nokia MusicExpress 5310 gothic pink och en digitalkamera - en rosa samsung... Haha... Jag vet inte vad det är riktigt men har typ kommit in i en rosa period... Men, men...

Milo ja... Haha... Ja vad kan man säga?!?! Vi dejtar kan man väl säga.. Kan även säga att jag inte bara sover när jag ligger bredvid henne i sängen... HerreJÄVLAR.. Den kvinnan kan göra mig totalt galen... Haha...
Och så är vi tydligen sambos nu också.. Ja enligt hennes vänner iaf.. Haha... Men herregud alltså... Känns ju inte alls dumt.. Men jag betalar ju för mig iaf.. Dessutom så säger hon att om hon tröttnar så har hon inga hämningar när det gäller att kasta ut mig, så jag får väl tro henne... Nej men seriöst, jag trivs så sjukt bra här, dom har blivit lite som en andra familj.. Det är en skön atmosfär att leva i.. Har lärt känna många av hennes vänner under sommaren också... I like!!! Ja iaf de flesta... Hehe... Men man kan ju inte älska alla som hon säger till mig...
Kan tillägga iaf att jag har sex med en jävligt sexig, snygg och vacker kvinna... Citerar Milo nu när hon läser: "Ja eller hur!!" JA ELLER HUR blir mitt svar på den du... Hehe...



Ja det är väl lite uppdatering från min sida.. Hoppas bara på att jag blir lite bättre att uppdatera.. Hehe...






Puss o kram på er






6 kommentarer:

Jo tjena sa...

Yey Maria den perversa är tillbaka :D

Jag smsar mitt nr om en stund!

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Jodå.. Nog e jag tillbaka alltid.. Hehe... Bra det Petra, dig kan man lita på... Hihii....

Anonym sa...

Ja... eller hur! ;)

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

JA ELLER HUR!!!!!

Jo tjena sa...

Såklart man kan det! Jag är Petra den pålitliga eller något :p

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Ja det är sant Petra min darling... Pålitlig... Hihii...