lördag 20 september 2008

Lördag...


Igår chansade jag... Jag skickade en smilegubbe till henne på msn.. Hon svarade.. Fan vad glad jag blev... Har saknat henne som fan.. Vi hade förlorat kontakten och jag kände att hon inte ville vara min vän längre, så jag gav henne det utrymmet och slutade, även jag, att höra av mig. Tänkte att jag inte skulle ta första steget till kontakt heller, men hade tråkigt igår, och vet väl iofs, om hon är som hon alltid varit, att hon skulle ha svårt att svälja den stoltheten hon har och faktiskt ta kontakt med mig även om hon ville.. Men vi pratade en massa och vi bestämde att nästa Måndag är det jag som ska sätta mig på bussen till Uddevalla och sova över där. *glad som fan* Jag hoppas verkligen att vi hittar tillbaka till varandra igen.. Du är ju alltid min Fia.. Stor plats i mitt hjärta liksom.. Har saknat min alldeles egna Xena.. "We can work it out",,, Right?? ;P Men du verkade vara dig lik iaf... Hehe.. Minst lika galen, om inte värre kanske.. *skrattar*
Ses på måndag gumman... <3





Vet inte vad jag ska göra.. Förlåt för att det blivit som det blivit. Jag kämpade verkligen in i det sista men det sket sig så jävla totalt och nu är jag där jag lovade mig själv att aldrig hamna.. Förlåt!!







Har tvättat idag. En massa massa tvätt var det.. Men kan väl inte direkt räkna med nåt annat heller när ingen haft tid att tvätta på ett tag.. Hihii.. Släpa mitt strå till stacken liksom.. =P Jobbigt och tråkigt men det måste göras... Ska strax ner och hämta upp det som hänger kvar därnere... Bläää..... Men sen blir det tacos ikväll.. *längtar* Jag har tjatat mig till det. Milo är väl inte supersugen på det men jag vill ha det så då blir det som jag säger... Ja jag kan väl få inbilla mig det lite iaf?? *viskar*


Jennifers kompisar ska sova här inatt, dom ska lana. Då ska hennes ena kompis låna min dator tydligen.. Så då får hon väl göra det...


Puss på er

Inga kommentarer: