söndag 14 september 2008

How rude!!









Hehe... Jag mår oförskämt bra... Sååå skönt... =) Ingen huvudvärk, ingen mensvärk, inte alls deppig - snarare sjukt glad och sprallig, inte trött.. Mår sjukt bra helt enkelt.. Hihii... =D


Sitter i Milos sovrum vid min dator, hon sitter vid sin ute i vardagsrummet.. Nu kom hon in och sänkte musiken en massa... Dumma hon.. =P Jag hade ju disco, satt och dansade för mig själv..




Träffade Robert och hans nya flickvän igår. Vi var o handlade.. Fick låna lite pengar så jag kunde köpa lite käk. Kom hem och Milo gjorde varma mackor.. Mumma... Sen kollade vi på film och käkade en massa onyttigt.. Gott.. Hehe... Sen typ stupade vi i säng.. Somnade på två röda.. Eller ja, Milo gjorde, jag låg och kliade henne på ryggen en stund... Så fort jag kom till en punkt vid typ hennes nacke så ryckte hon till, hon var tydligen lite kittlig.. Hihii.. Såå skoj...




Vaknade vid 6-tiden av att Tindra satte sig på stereon och på så vis höjde volymen till megahögt.. Iaf om klockan är 6 på morgonen... =) Gick upp, lyfte ner Tindra, gav henne och Zpiky mat och kröp ner bredvid Milo igen... Vaknade vid halv tio-tiden av att hon kröp nära och snarkade i mitt öra.. Hehe... Hon vaknade la strax innan tio och vi låg o fnittrade en stund för Tindra vandrade runt på min rygg.. Sen var det upp och käka frukost.. En rolig frukoststund var det med en massa skratt. Milo fick tom gå ifrån bordet för att hon skrattade för mkt.. Hehe,, Och nu sitter jag här... Ikväll kommer Milos kompis Kicki, dom ska pyssla.. Så det blir väl en helnatt.. =) Dom kan fan sitta hur länge som helst.. En gång gick Milo och la sig när Jennifer skulle upp till skolan. Haha... Galningar är vad dom är... Men såååååå snygga kort som Milo gör.. Man kan beställa. Kolla in bara, det är värt det.. http://mlilja.net/scrapping






Puss o gull på er
På bilderna:
1. Jag och Elli innan min kusins bröllop (jag har aldrig känt mig så feminin någonsin än vad jag gjorde den dagen i den sminkningen och dom kläderna jag hade.)
2. Min kusin Ida och henns nya man Henric
3. Mamma, mormor, min kusin Linda och hennes son Vidar på Idas och Henrics bröllop 16/8-08
4. Jag på bröllopet
5. -II-
6. HENRIK SOM FYLLER 27 ÅR IDAG!!! GRATTIS GRATTIS!!!!
7. Jennifer innan hon skulle på kalas igår.. Ungen är bara 13.. Ska fan låsa in henne när hon blir äldre..
8. Milo påväg till scrapmässa i Gbg förra lördagen...

Inga kommentarer: