måndag 22 september 2008

Maria - Städtanten!!


För det första: Helvete vilken respektingivande människa hon är. När hon skäller på en så håller man fan på att skita ner sig av rädsla ju... Hihii...


Dagen, eller ja, förmiddagen började väl inte som en av de bästa. Men det blev bättre under dagen. =)


Fick nog + att jag var uttråkad (ja jag kunde ju inte sätta igång och förföra henne sådär mitt på blanka dagen, spec inte eftersom hon faktiskt var sur på mig. Hehe..) så jag satte igång att, hör och häpna, damma. Fortsatte med hela lgh:n och fick hela familjen att börja städa.. Hehe.. Så nu jävlar är det rent här. Började städa runt halv ett och blev klar vid 21-tiden, hade bara en matpaus imellan.. Men rent blev det, och trött blev jag. Men städas behövdes.. Det har liksom inte funnits nån som har haft tid, och det där med att få tummen ur är väl varken jag eller Milo skitbra på.. Hehe.. Skrubbade tom uppe på skåpen i köket, och DET behövdes.. Så jag stod så fint uppe på bänken och balanserade på en smal bit vid diskhon.. Nervöst att halka I tell you... Hade sagt till Milo att jag behövde hjälp att komma ner när det väl gällde, men när jag skulle ner, ja då var hon i källaren och Gud vet hur länge hon hade tänkt vara därnere. Ja jag kunde ju inte stå däruppe och se ut som ett fån, men tro mig, det såg nog fånigare ut när jag skulle ta mig ner.. *skrattar*
Sen så är ju jag kortare än vissa andra så det var ett jävla klättrande överallt för att nå upp till saker. Haha...


Däckade ner i soffan med popcorn och glass m chokladsås och varma hallon och glodde på film med Milo.. Sen stupade jag i säng.. Helt utslagen, men ganska tillfredställd.


Känns inte riktigt som om städningen är klar däremot.. Hum... Ska nog fortsätta att plocka lite idag...


Imorgon ska jag o Milo till Alingsås, först ska vi hälsa på hennes vänner på Stämpelboden och sen ska vi på möte för en RFSLgrej... Tycker att det är rätt mysigt att åka ut på sånna roadtrips med henne. Vi sjunger och tjötar i bilen så det står härliga till... Haha.. Påminner mig om att jag måste bränna en skiva.. Hmm.. *funderar på låtar så att båda blir nöjda*


Puss o gull på er....

1 kommentar:

Anonym sa...

Oooo,då vet jag att jag inte ska reta upp den donnan..för skita på mig vill jag inte...sssss

Duktiga Maria*klappar på huvudet*som städar såå fint!

Kram från hon långt ner i Sverige