tisdag 16 september 2008

Kebab utan lök med lök...



Sovmorgon idag... Gött... Började halv ett så jag masade mig upp vid 11:20 till en tom lägenhet.. Milo gick till sin kurs vid nio imorse.. Gjorde mig lite frukost och sen ringde Milo och frågade om jag ville ha skjuts till skolan.. Gulle hon.. Mitt busskort gick ju ut i fredags så jag måste börja gå till skolan i ett par veckor nu.. JOBBIGT!!! Men men...

Hade bara en lektion idag, Socialt behandlingsarbete, och där hade vi föreläsare från Fältenheten i Trollhättans stad.. Så sjukt intressant att lyssna på... Dom berättade om vilket arbete dom utför för ungdomar i Trollhättans stad. Och dom är bara 4 st som ska ta hand om hela stan... *beundrar* Det lät faktiskt som ett intressant arbete...


Milo hämtade mig efter skolan och vi åkte o postade hennes paket som hon sålt på tradera.. Jobbig postsnubbe.. Stressad som in i helvete... Stööööööörande.. Milo höll på att bli galen.. Hihiii... Jag undrade om hon hade haft sex när jag var i skolan för hon var ovanligt söt.. Tror inte att hon kommit över den frågan än.. Haha... Sen åkte vi iaf och köpte kebab, utan lök på båda, men jag fick likt förbannat lök på min. Ytterst ytterst lite, typ 3-4 flagor, men ändå.. Haha... Det var gott med kebab, har inte ätit det på länge..


Och nu sitter jag här... Har suttit en stund på msn, bla pratat med Milla som jag inte pratat med på evigheter... Det var najs... Pratade även med Milo som satt i vardagsrummet.. Ja via msn alltså.. Haha...


Nu ska jag vara social....



Pöss o göll på er...

1 kommentar:

Jo tjena sa...

Det låter riktigt intressant!