onsdag 17 september 2008

Dilana

Loggade in på helgon igår.. Jag hade fått ett mail från en snubbe som Milo fått kontakt med på samma ställe.. Vi tjötade en stund sen så addade jag honom på msn.. Satt och tjötade även där, sen joinade Milo konversationen och vi hade trekant kan man säga.. Hehe.. Vi pratade en massa om bla Dilana, ni vet hon som kom 2a i Rock Star: Supernova... En snygg kvinna med en superskön röst... Milo ska gifta sig med henne... Citat från igår:
2008-09-17
01:04:37
Milo säger:
"love her! skulle gifta mig med henne imorn om hon kom hit och förförde mig. *s*"
Ok... Kommer ju aldrig hända tänkte jag.. Hon kommer nog aldrig ens att få se henne liksom.. Men ta mig fan... Slog upp tidningen imorse när jag skulle käka frukost och vad fan ser jag?? Dilana kommer till Trollhättan ikväll.. Hon ska göra sin enda spelning i Sverige här i lilla Trollhättan, på Backstage... Det är ju ta mig fan inte riktigt klokt.. Det är så skumt alltihop... Haha.. 90:- kostar det att gå in och både jag o Milo är panka som kyrkmöss.. Och hon har ingen aning om det än.. Skickade både sms och mms (med tidningsrubriken) till henne men hon har inte sett det än.. Undra hur hon reagerar.. Skulle vilja se den minen... Hehe...

Kom inte iväg till skolan.. Gick upp, klädde på mig, käkade frukost.. Allt med en JÄVLA mensvärk så jag bestämde mig för att vara hemma... Mår illa av mensvärk.. Det är helt sjukt, det är ju i slutet.. Ska inte ha sån här mensvärk då... Men, men... Så nu sitter jag här.. Kommer säkerligen uppdatera under dagen så håll koll... Hehe...

Puss o gull på er...


Inga kommentarer: