lördag 20 september 2008

Min sambo är en mansgris...



;P

Sitter i sängen, klockan är runt halv elva... Har tvättat och lagat mat idag.. Milo har varit på kalas och suttit framför datorn. Nu är hon ute på krogen med en kompis.. Hum.. Något är fel.. Jag är hemma och tar hand om tvätten och barnen.. *skrattar* Nej jag tjatade faktiskt mer eller mindre på henne att gå ut och umgås med sina vänner. Hon behöver komma hemifrån lite. Finns ju ingen anledning till att hon ska binda upp sig och stanna hemma eller ha dåligt samvete bara för att jag är här. Man måste ju kunna fortsätta leva sitt liv liksom.. Och har heller aldrig begärt något annat från henne. Hon pratar om att hon måste helt plötsligt ta hänsyn till att det finns en annan i hushållet också.. Jag förstår vad hon menar, men det är ju inte direkt som om vi vore gifta.. Vi har båda rätt till ett liv utanför hemmet liksom. Jag umgås ju med mina vänner själv så varför skulle hon då behöva känna att hon inte kan lämna mig här och åka till sina vänner? Ok, fine om jag hade varit en gäst, men nu bor jag ju i princip här så jag, eller dom, ser mig väl knappast som en gäst längre.. Snarare som en del av inredningen, en diskmaskin kanske.. *asg*


Funderar på om jag ska hoppa in i duschen och färga håret eller om jag ska vänta med det tills imorgon.. Hmm...


Jennifer och hennes kompis sitter inne på sitt rum vid varsin dator. Dom e ju för goa...


Käkade tacos förut... Gott som fan, käkade nästan så att jag sprack.. Mumma mumma.. =P
Jag fick tom laga all maten, hon höll sig ur köket.. Det är nog det bästa.. Att hon håller sig så långt borta som möjligt när jag lagar maten.. Hehe,,,,


Nej ska nog faktiskt in o färga håret nu...


Hoppas att lovely har det skoj ute...



Puss o gull på er

Inga kommentarer: