torsdag 18 september 2008

Dilana är UNDERBAR!!!



















































Tack Milo för att du introducerade mig för hennes musik... Även om jag var lite hånfull i början.. Hihii...





Milo trodde att det skulle vara lång kö och fullt ganska snart så vi åkte ner vid halv nio tiden.. När vi kom var det rätt tomt faktiskt.. Så vi kom in ganska smärtfritt.. Haha... Ställde oss i baren och hängde en stund. Hälsade på folk som vi kände och sen så såg jag en brud som jag kände igen från Dilanas Myspace sida.. Proppen.. Hon satte sig en bit ifrån och såg så ensam ut.. Milo tyckte att vi skulle gå fram och prata med henne så jag sa att jag visste vem hon var så jag hade en bra inledningsreplik.. Så vi bestämde oss för att gå fram till henne. Snacka om att se livrädd och skeptisk ut när Milo stegade fram och presenterade sig.. Men hon värmdes upp snabbt och vi tjötade en stund sen så skulle vi joina de andra, och hon följde med. Hon var svintrevlig och helt skadad, som alla andra av oss... Hihii...





Vi gick in och ställde oss vid scenen, 1½ timme innan... Haha... Men ganska snart så fick vi syn på Dilana som kom in och skulle in bakom scenen... Proppen som mailat med henne ett tag haffade tag i henne och dom pratade lite.. Proppen var helt överlycklig.. Hade jag också varit om det hade varit Lucy som jag träffade så.. Våran besatthet till vardera artist går nog att jämföra... Milo dregglade som jag aldrig sett någon dreggla förr typ... *asg*





Det började så sakteliga fyllas på med folk men vi stod fast vid våra platser vid toaletten. Och det fick vi njuta för kan man säga, för efter en stund så var det en väldigt vacker, snygg, sexig kvinna som behövde gå dit.. Ingen mindre än Dilana... När hon var klar så haffade Milo henne, dom pratade lite, hon beundrade Milos tattueringar och halsband. Sen var det kort-time. Tog kort med henne och på henne tillsammans med Milo, Proppen och Ica... Sen så gick hon in bakom scenen igen. Hon var så sjukt trevlig och jordnära.. Ganska störd, på ett galet roligt sätt.. Hihii.. Precis som jag... ;P





Vi ställde oss längst fram och folk fyllde så småningom på bakom.. Det började bli ganska trångt.. Det kom lite folk iaf. Skoj... Men våra platser längst fram var säkrade iaf.. =)





Halv tolv äntrade hon scenen. När hon tog ton i första låten föll jag.. Shit vilken röst. Nog för att jag redan visste att hon var bra men helvete säger jag bara... Och vilken utstrålning.. OMG!! Hon var så vacker och såå fantastiskt bra... Har varit på en spelning som tog mitt hjärta mer.. Gissa vilken typ.. Haha...
Hon körde aukustiskt med sin pojkvän från Göteborg.. (Han känner folk som bor i Thn o Vbg, därav spelningen på Backstage.) Erik heter han och honom har jag festat med för ett par år sedan.. Skoj skoj.. Haha... Iaf så var det sjukt vackert... Vill verkligen ha en skiva med henne... =)





Nåja.. Vi var hemma, nöjda och belåtna vid halv två typ. Stupade i säng, ja jag iaf....





Nu ska jag gå och ha teaterlektion.. Sen ska jag sova hemma hos Elli för Milo får gäster om nåt ögonblick. Ett par kompisar från Falun som tar en 20mils omväg för att hälsa på henne. Gulligt.. =)





Puss på er!!!

2 kommentarer:

Jo tjena sa...

Fan vad roligt det låter :D

Anonym sa...

Haha..jag ser Milo framför mig...dregglandes... ;)

Hon från skåne då....