tisdag 15 april 2008

The bisexuall worlds copy of Shane expaned my "chart"



Yeah.. You heard right..

I actually did her the other night.. And belive me when I say it was good.. Sooooooo f-ing GOOD!! So, after, I got to thinking, "damn.. My very own chart has expaned to, well lets just say it's LARGE now.. I can even connect me and my bestest friend in two steps, and she's straight for crying out loud.. =P"

Shit, screw this english..



Haha..

Nej men seriöst.. Hon fick adrenalinet i mig att hoppa och jag har gått runt med ett stort leende sen det hände.. Helt sjukt egentligen hur bra man kan må efteråt.. Fatta att jag behövde nåt bra.. Spec efter vissa flickvänner som knappt visste vad sex var eller nåt.. Ja jag pratar om J.. Som ni alla vet så vart hon ju kass som, ja jag vet inte vad.. Herremygod..

Sen har jag ju haft sex efter det också, men inget som häromdagen med X.. Och tydligen så var jag bra också.. Som fan sa hon.. *stoltserar runt som en tupp* Och hon har ju haft sin beskärda del av "bra sex" så jag tar lätt åt mig.. Haha...


Nu känns det som om det inte är nåt jag inte kan klara av.. Många stenar släppte och självförtroende byggdes på, ganska jävla rejält.. Vet inte vad det är.. Våren kanske?? Men allt känns så bra just nu.. Sen så är det ju bara 17 dagar kvar tills jag, Lea, Caro och Kat intar London och Xenakonventet där.. Lucy Lawless (Xena-Warriorprincess herself) kommer och jag kan inte vara lyckligare tror jag.. Jösses, känns inte som om det är verkligt än.. Ska ju flyga för första ggn i hela mitt liv nu också så det är liksom dubbelt upp, trippelt tom eftersom det även blir mitt första besök i London..





Efter denna öhh låt oss säga, delikata, inledning på min blogg så kanske jag ska ta o presentera mig också..

Maria heter jag *skakar tass*, jag är för närvarande 23 år (24 den 24 maj) och bor återigen med mina föräldrar i Främmestad.. Det är en håla, ja jag vet att många tycker att dom bor i en håla - men besök mig först innan ni öppnar munnen nästa gång, som ligger 3 mil utanför Trollhättan.. Främmestad ligger i Essunga kommun och tillhör Nossebro - inte alls långt ifrån Ginza, där jag förhoppningsvis ska börja praktisera inom en snar framtid..

Till hösten är studier på Komvux inplanerat för att sedan gå vidare till högskolan för att plugga till beteendevetare eller socionom.. Börjar där och får se om jag fortsätter till psykolog.. För barn och ungdomspsykolog vill jag bli.. Eller iaf terapeut.. Inga lågsiktande planer här inte..

Men just nu e jag teaterledare för barn & ungdomar en dag i veckan på Teater Harlekin i Trollhättan, det har jag varit sen 2000, så jag är lite som inredningen där nu.. Hehe....

Jag sitter som ordförande i RFSL Ungdom Trestad och som ledamot i RFSL Trestad, och ja, jag är flata, dyke, lesbian, håmåsexuell,muffdiver,tittielicker you name it..

Angående mitt "namn" 'Maria - En hobbyflata med Xenakomplex' så är det en mindre intelligent människa som skulle förolämpa mig en gång och kallade mig detta, jag har nog aldrig garvat så mkt nån gång. Sen dess är det mitt signum.. Ja det, eller 'Maria - den perversa' (Tack Petra)..

Och på tal om Petra, det är hon som så fint beskrivit mig i texten till vänster här.. Tack igen, jag älskar det.. på riktigt riktigt.. =P

Petra ja, ni hittar hennes blogg på http://jotjena.blogspot.com/, hennes beskrivning har jag skrivit,, hihii...

Hon nämner Sven-Britt ja, det är min rosa transbjörn.. Han föddes på Fjordfestivalen i Uddevalla 2007 när vi delade ut kondomer för vårat projekt inom Rfsl/Rfsu/Rfsl Ungdom, Color of Love, och har varit med på alla Rfsl/hbt-sammanhang därefter. Han är en älskad transbjörn och älskar att bli nerpackad i väskan när han vet att det är nåt HBTaktigt på G..






Så, jag antar att det är det jag har att säga för tillfället...



Presentationer av mina vänner lär ju komma i senare inlägg.. Och jag kan bara hoppas på att ni tycker om min blogg lika mkt som jag tycker om Petras (läsvärdig I tell you)...



Petra, Sven-Britt och jag på Rfsl Ungdoms kongress 2008...





Puss o gull på er...









2 kommentarer:

Jo tjena sa...

Hahaha Maria Maria... du lever verkligen upp till ditt smeknamn ;)

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

I know... =P
Ville ju inte göra dig besviken.. Hihii...