torsdag 24 april 2008

DET gör ont!!!


Vet ni vad som gör ont?? Jo det är när en unge på 1 år håller på att ramla ur soffan och det enda hon grabbar tag i är min ena bröstvårta, sen hänger hon där medans jag piper fram ett AJ!! Shajt, det är två dagar sen nu och den ömmar fortfarande.. Fan tur att jag inte ska till X nåt, då hade det blivit jobbigt.. Hehe...


Så med andra ord, Tisdagens lärdom: Ska du umgås med barn så ha en vadderad bh under din väldigt tunna t-shirt!!


Igår åkte jag hem från Borås, fy fan va det var jobbigt.. Längtar redan tillbaka.. Jag verkligen ÄLSKAR den staden.. Trivs så sjukt bra.. Fattar inte varför.. Men som sagt, ska ju flytta dit någon gång.. Saknar mina Älsklingar också.. Snyft!!


När jag kom in till Trollhättan så mötte jag upp Henrik o Bella, vi gick och käkade thaibuffé.. Mums.. Sen mötte jag upp Elli och vi gick o tittade på "Spetsar och Arsenik" som ES3c (dramaprogrammet på MÅG) sätter upp som slutprojekt.. Den var 2½h lång så vi blev typ döda i rövarna.. Och det var verkligen varierande bra.. Vissa var lysande, som Markus, hon som var tysk och en av systrarna, men vissa var bara döda på scenen... Så den gick att genomlida men den skulle kunnat göras så mkt bättre.. Men så är det ju, dom är ju inte proffs liksom.. Man kan inte räkna med ngt annat... Nåja.. Elli vart ju hungrig så vi gick o satte oss på uteserveringen på Max, där vi konstaterade att när solen skiner så kommer alla bögar och alla utvecklingsstörda ut.. Nu lät det väldigt grovt men jag ska förklara.. Vi såg/träffade på typ alla våra bögbekanta medans vi satt där under dryga timmen.. Och på vägen ifrån Max så träffade jag på ungefär 5 st av de utvecklingsstörda som jag jobbade med ett tag.. Brukar liksom springa på en och en men nu var alla ute...


Iaf, jag satte mig på bussen till Lilla Edet för det var marknadsföringsmöte där inför Vid Ljuda Os http://www.vidljudaos.se/ som jag skulle på.. Det varade i ett par onödiga timmat och sen åkte jag med min bror o min farbror hem igen...
Vart typ svintrött så jag damp i säng runt 23-tiden ungefär.. Och sov till 11 idag.. Äntligen fick jag sova länge.. Inte sovit till längre än till 9 på jag vet inte hur länge nu.. Jag har ju blivit duktig och vänt tillbaka mitt dygn.. Hehe..


Idag är det jobb på Harlekin som gäller.. Sen ska jag hem till Elli och sova för imorgon åker hon, jag och hennes mamma till Ullared.. =)


Puss o gull på er...
Upd. 22:42
Har jobbat nu... Det gick faktiskt bra idag, barnen skärpte till sig ordentligt... Och tonåringarna hade en gästlärare idag. Dom fick lära sig lite mim och clown.. =P Svinskoj.. Efteråt åkte jag o Elli till donken, jag var hungrig.. Och nu sitter jag här.. Ska la lägga oss snart, blir tidigt imorgon.. Så puss o gull på er...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har aldrig skratta så mkt som jag gjorde när jag läste om att barnet tog tag i din tutte och nu när jag blundar så kan jag verkligen se det framför mig

*haha*

Det här kommer du få höra länge

Anonym sa...

Nu har jag också hittat hit! Och om du vill får du hitta till mig också ;)
Kram!

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Hehe... Tack så mkt anonym, vem du nu är.. =P

Mogi, hej gumman... Vart finns du då?? Eller ska jag fråga Milo??

Puss o gull på er

Anonym sa...

Skrev jag inte min hemsida i fältet? Det var ju dumt :) mogi.se är det iaf :)