tisdag 29 april 2008

Halvnaken och svettig...


20:09

Hehe... Sitter hos min kompis medans hon e på jobbet, ska egentligen städa, men det hinner jag med också.. Fan va varmt det har varit idag.. Cheeses.. =P
Igår drog jag, mamma o pappa till Överby, dom skulle handla lite småsaker och jag mötte upp Elli o Liselott, smått nervös inför deras reaktioner på håret.. Spec Ellis reaktion.. Men det var ok, hon behövde bara vänja sig lite.. Hihi.. Vi käkade en glass sen åkte Elli hem och jag o Liselott gick o handlade.. Jag köpte Förtrollad, den ska jag, Elli och förhoppningsvis Henrik o Micke se på sen..


Vart ensam hemma en stund förrut, passade på att spela hög musik och dansa runt hemma medans jag packade.. *känner mig som Petra* ;P

Tog bussen till stan 16:30 och höll på att smälta bort kändes det som... Mötte upp Elli och vi käkade på Max, sen tog vi en glass och satte oss nere vid kanalen.. Sen drog jag hem till henne och här e jag nu.. Hon slutar nio och då ska jag ha städat iordning lite i hennes kök... Ska ju ha fest här imorgon, så det minsta man kan göra då är ju att städa åt na.. =P


Så det är vad jag ska göra nu..


Puss o gull på er

1 kommentar:

Jo tjena sa...

Hahaha vaddå "känner mig som Petra"? hahahaha